Skaistums
2023. gada 15. jūnijs, 12:17

Šogad vasara Rīgā ir aizsākusies īpaši romantiski!

Reklāmas projekts

"Chopard" salonveikals un restorāns "Vincents" 8.jūnijā prezentēja šīs sezonas romantiskāko kopprojektu – iespēju nosvinēt saderināšanos ar pasakainu pārsteigumu.

"Vincents" talantīgā konditore, ukrainiete Irina Voroņenko, iedvesmojoties no "Chopard Ice Cube" saderināšanās kolekcijas un pasaulslavenā franču konditora Amorija Ģišo, ir radījusi unikālu desertu, kurā meistarīgi iestrādājusi saderināšanās gredzenu.

Saderināšanās ir ne tikai simbolisks mīlestības apliecinājums, bet arī mīlošu cilvēku pirmais nopietnais solis ceļā uz kopīgiem mērķiem un piedzīvojumiem. Mēs, "Chopard" un "Vincents", vēlamies būt daļa no visa skaistā un iedvesmojošā, tāpēc radījām savu unikālu versiju, kā neaizmirstami nosvinēt saderināšanos.

"Chopard" zīmols, dibināts 1860. gadā, ir Šveices ģimenes uzņēmums, kura rotaslietas un pulksteņus ir iecienījušu ievērojami un slaveni cilvēki visā pasaulē.  Zīmola galvenās vērtības ir ilgtspējīgs dizains, kas saglabā savu aktualitāti gadu desmitiem, un ētiski iegūti izejmateriāli.

Restorāns "Vincents" tika atvērts 1994. gadā, bija pirmais fine-dining restorāns Latvijā un plašākai publikai saistās ar izcilā pavāra Mārtiņa Rītiņa vārdu un viņa pavārmākslas mantojumu. "Vincents" ēdienkarte ir garšu ceļojums, kuras pamatā ir sezonāli, no Latvijā audzētiem produktiem gatavoti ēdieni un izmeklēti vīni.