Astroloģe Ginta Gūtmane iedziļinās cilvēkdizainā: "Tā kā cits citu mainīt nevaram, jāmācās salāgoties, lai justos laimīgi"
Ginta Gūtmane ir no tiem cilvēkiem, kuri visu laiku grib mācīties, lai atklātu ko jaunu. Viņa bijusi gan muzikālā audzinātāja bērnudārzā, gan profesionāla kora dziedātāja. Tagad pievērsusies vokālajai pedagoģijai, uzstājas arī kopā ar ortodoksālās mūzikas kori "Blagovest". Līdztekus Ginta ir astroloģe un Baha ziedu terapijas praktizētāja, maiju kalendāra interprete. Pirms vairākiem gadiem šo pasaules izzināšanas un sevis meklēšanas degsmi, kurā viņa dalās arī ar citiem, papildinājusi vēl kāda metode – cilvēkdizains.
Uz Gintas datorgalda, kur vajadzīgo lietu ir mazliet vairāk nekā brīvas vietas, atrodas daži fotorāmīši. “Te es bērnībā kopā ar vecākiem. Te omīte. Bet te mamma ar savu pirmo mīlestību; izrādās, viņi viens otru mīlējuši arī cauri tiem gadiem, kad katram jau sava dzīve.” Mamma nodzīvojusi tikai līdz pusmūžam – “nonīka, nespējot saņemties aiziešanai no tēta”.
Savukārt pa tēva līniju – bezatpūtas darbs un nauda. Visi pa tirgiem. Viņa māte, otra vecmāmiņa, pārstrādājās. Insults, paralīze. “Šos sīkos atgādinājumus par dzimtas programmām vai nu visu mūžu staipām līdzi, lai pēc tam pamanītu savos bērnos, vai arī atpazīstam un mācāmies izdarīt citas izvēles,” spriež Ginta par tiem mudinājumiem, kas viņu tik neatlaidīgi dzen pretī vajadzībai meklēt savu patieso ES, ļaujot nonākt pie cilvēkdizaina – Human Design.
Ceļš uz Ibisu
Esmu lasījusi, ka cilvēkdizaina rašanās saistāma ar kādu materiālās pasaules pārsātinātu intelektuāli, ne vairs jaunekli, kurš devies relaksēties uz Eivisu – Baleāru arhipelāga salu Vidusjūrā. Ceļojums pārtapis mistiskā pieredzē astoņu dienu garumā. Atrodoties transam līdzīgā stāvoklī, viņš saņēmis konkrētos algoritmos un formulās sistematizētu vēstījumu par visu, kas veido pasauli mums apkārt, – no planetārā lauka iedarbības skaidrojuma līdz niansētam ieskatam izpratnē par cilvēka dabu un viņa rīcības motivāciju. Tā pasaule uzzinājusi Ra Uru Hu vārdu un jēdzienu cilvēkdizains. Kurā dzīves posmā tu sāki just vajadzību pēc savas Eivisas salas?
Pēc mūzikas vidusskolas beigšanas vēl ne. Sāku strādāt bērnudārzā par muzikālo audzinātāju un dziedāju sieviešu korī Dzintars. Kad diriģents Imants Cepītis uzaicināja kļūt par štata mākslinieci Valsts akadēmiskajā korī, radi bija šausmās – kā tu tur pelnīsi naudu! Nauda tiešām bija pieticīga, taču piecus skaistus gadus korī nodziedāju. Bahs, Mocarts, Verdi, dažādi rekviēmi. Lieli orķestri un diži diriģenti. Daudz dziedāts ar Marisu Jansonu – Drēzdenē, kur tikko kā bija atvērta jaunā koncertzāle, Oslo, kur jutāmies kā paradīzē, nokļuvuši viņa labvēlības saulītē.
Pēc pirmās meitiņas piedzimšanas, mainoties ģimenes apstākļiem un dzīvesvietai, mans Valsts kora laiks beidzās. Dzīvojot kopā ar vīramāti un pastāvīgā uzknābienu režīmā ar vīru, diez ko labi nejutos. Atkal strādāju bērnudārzā, vīram sākās blakusattiecības – ar pudeli un makšķeri. Zivju gan mājās netrūka. Un tās briesmīgās smakas arī. Manai superjutīgajai ožai tas bija nepanesami.
Baha, Mocarta un Verdi vietā…
Bez mūzikas nebiju. Tad vienlaikus ar mani no Valsts kora aizgājušie dziedātāji izveidoja jauniešu kamerkori Versija. Paņēma mani zem sava spārna. Labs līdzsvars maizes darbam, kas sniedza mazāk gandarījuma, nekā man gribētos. Vadītājas darba stilā daudz kam nepiekritu, bet iebildumus neslēpu. Spriedze. Tā līdz Versijas menedžeres zvanam – rudenī gatavojamies braukt uz Ameriku, taču otrais soprāns doties līdzi nevarēs, varbūt vari viņu aizstāt? Man mājās mazs bērns. Zinu, ka darbā neviens bezalgas atvaļinājumu nedos, tāpēc būs vien jāsniedz atlūgums, tomēr es spārnos – braukšu!
Tie bija divi fantastiski mēneši Amerikā, kam nākamajā gadā sekoja trīs mēnešu brauciens uz Austrāliju. Visi koncerti pilnās zālēs, mēs paši iespaidu un iedvesmas pilni. Tad sponsoriem dāsnums noplaka, un arī Kultūras fondam līdzekļu vairs nebija. Nav naudas, nav Versijas. Taču mani atrada koris Ave Sol. Dziedāju pat solo.
Meklēji savu versiju?
Drīzāk tā atrada mani. Sadraudzējos ar kādu bijušo Ave Sol dziedātāju. Ļoti atraktīva un uzņēmīga. Abas pa kursiem – Ilze kārtot šofera tiesības, es uz datorapmācību, kas tolaik bija mazapgūts lauciņš. Atradusi darbu Latvijas Tālrunī, viņa šajā sistēmā ievilka arī mani. Uzziņu centrs kopā ar reklāmu pārdošanu internetā. Vajadzīgs speciālists hirudoterapijā? Lūdzu! Meklējat labāko variantu logu izgatavošanai? Te būs vairākas kompānijas, bet mēs iesakām tieši šo… kura savu reklāmu dāsnāk apmaksājusi.
Sākumā cilvēki uz jauno mediju lūkojās skeptiski, taču drīz interneta lietas aizgāja uz urā. Paskaidrot, noskaidrot, uzdot konkrētu jautājumu un sniegt precīzu atbildi. Lai būtu lietpratīgāka sarunu biedre saviem klientiem, iestājos RISEBA – Rīgas starptautiskajā ekonomikas un biznesa augstskolā. Latvijas Tālrunī sāka strādāt arī vīrs. Attiecības ģimenē tas saasināja. Cerībā, ka privātmājas plašumā rakstura asumi nogludināsies un zivju smaka izvēdināsies, paņēmām kredītu zemes gabala iegādei.
Iztiki bez tā, kas rauj virs ikdienišķā?
Bez dziedāšanas – septiņus gadus. Piedzima otra meitiņa. Virs ikdienišķā cēla citas vēsmas. Iepazinos ar sievieti, kura bija aizrāvusies ar Mēness kalendāru. Tad darba sakarā iznāca saruna ar astrologu Andri Raču. Neslēpu, ka astroloģija mani neuzrunā. Vai tiešām visiem vienā dienā dzimušajiem pasaules Vēžiem iespējams vienāds dzīvesgājums? Atbildē viņš piedāvāja izveidot man horoskopu. Tas, cik precīzi iespējams raksturot cilvēku pēc planētu stāvokļa dzimšanas brīdī, man bija vairāk nekā pārsteigums. Un kur vēl tā piebilde konsultācijas beigās: vai zinājāt, ka jums ir potenciāls kļūt par manu kolēģi – astroloģi?
Horoskopā redzams, ka jums ir lieliska intuīcija uz cilvēkiem un notikumiem. Atteicu, ka man tādām domām nav vaļas, jo studēju, ceļu māju. Viņš – mazliet šaubos, vai jums visu to vajag. Bildu, ka vienmēr esmu centusies iesākto pabeigt.
Ja tev ir, ko teikt, neatliec!
Izdevās?
Studijas pabeidzu, lai arī augstskolā iegūtajām zināšanām vēlāk īsta pielietojuma nebija. Māju uzcēlu, dārzu iekopu. Bet sākās lielā krīze. Gan tā, kas pasaules mērogā, gan attiecībās. Māju nācās pārdot – kredītu slogs izrādījās pārāk smags. Saņēmos arī oficiāli izšķirt laulību.
Lai sevi sapurinātu, sāku apgūt Baha ziedus. Tā ir dabas terapija, kurā izmanto 38 īpaši sagatavotas savvaļas augu esences. Pareizi lietotas, tās ļoti ietekmē mūsu ēterisko plānu – sakoncentrējies uz to, no kā sevī gribētu atbrīvoties vai ko spēcināt, un vajadzīgais augs nāk palīgā. Darbojas! Lāčauza, piemēram, uzrunā nedrošību. Kā vēja rādītājs – norāda virzienu, kā no tās izkļūt. Vēlāk, kad jau biju apguvusi astroloģiju, bet piedāvāt savas zināšanas citiem vēl neuzdrošinājos – visi tik gudri, bet man taču nesanāks! –, tieši lāčauza kā klapes no acīm norāva: ja esi pārliecināta, ka tev ir, ko teikt, neatliec, dari!
Atcerējies Rača teikto?
Tolaik arī pati biju sapratusi, ka uz jautājumu, kāpēc ar cilvēkiem notiek tas, kas notiek, precīzāko atbildi var sniegt astroloģija. Iestājos Baltijas astroloģijas skolā. Četros gados pabeidzu. Pēc tam kursi pie Edija Spāres, kurš pārliecināja, ka laiks sākt konsultēt pašai.
Jo vairāk darbojies, jo lielāka pārliecība, ka ar cilvēkiem pēc viena šablona strādāt nevar. Dažam viņa problēmas izpratnē akcents jāliek uz tīro astroloģiju, vēl kādam papildus jāpiedāvā arī Baha ziedi, numeroloģija vai maiju kalendārs. Tiklīdz bija radusies pārliecība sevī, ka man ir gan zināšanas, ar ko dalīties, gan prasme to darīt saprotami un pārliecinoši, vēstījumu uztvēra arī citi – sāka aicināt uz festivāliem, meistarklasēm, visādiem pasākumiem. Rādi, stāsti! Turklāt atskanēja arī piedāvājumi likt lietā izglītību mūzikas pedagoģijā un pieredzi kora dziedāšanā – vairāki kori un ansambļi mani uzaicināja par vokālo pedagoģi. Gandrīz vai pašai par pārsteigumu izrādījās – varu! Pēc septiņiem nedziedāšanas gadiem.
Draugi aizvien biežāk atgādināja, ka man jāver vaļā sava ezoterisko zinību eksperimentālā laboratorija, īpaši jau tagad, kad par galveno darba instrumentu esmu sākusi izmantot cilvēkdizainu. Manuprāt, šī ir pasaulē labākā instrukcija par to, kas es esmu, kādi ir mani apkārtējie un kāda ir mūsu mijiedarbība. Tā kā cits citu mainīt nevaram, jāmācās salāgoties, lai justos laimīgi, darot to, kas vislabāk patīk un padodas. Un lai ar to arī varētu sevi pabarot. Ārpus pakalpojumu un piegāžu ķēdēm, jo šobrīd tās ir ļoti nestabilas – kuru katru brīdi var izjukt.
Atbilde ar 69 120 nianšu precizitāti
Jauna sevis uzlabošanas un pasaules glābšanas mācība jau tā pārblīvētajā informatīvajā telpā?
Tā nav jaunizveidota mācība, bet daudzu zināšanu sintēze, kur izmantota gan astroloģija un psiholoģija, gan ieskatīšanās enerģētiskajos centros – čakru sistēmā, gan numeroloģijā, atklājumi ģenētikā un kvantu fizikā, gan jūdaisma un kabalas atziņas, gan 3000 gadu senais ķīniešu Pārmaiņu kanons jeb Lielo pārvērtību grāmata I-Czin, kas apskata 64 pasaulē eksistējošos arhetipus jeb heksagrammas. Katrai no šīm izziņas sistēmām ir stabila vieta mūsu informācijas laukā.
Astroloģija un astronomija ir apkopojusi zināšanas par Visumu un planētu ietekmi, numeroloģija analizē skaitļu vēstījumu, kabala apskata enerģiju plūsmu, kvantu fizika apraksta neitrīno – vissīkāko Visuma daļiņu – plūsmu saistībā ar informācijas pārnesi. Astroloģija, pamatojoties uz planētu īpašībām un to izvietojumu ap Sauli, kas ietekmē visu un visus uz Zemes, apskata debess sfēras sadalījumu 12 sektoros jeb zodiakos. Turpretī cilvēkdizains piedāvā debess sfēras dalījumu 64 sektoros! To ataino mandala, ko dēvē par dzin apli. Nosaukums cēlies no Pārvērtību grāmatas, kas norāda, ka katram arhetipam atbilst arī konkrēts Visuma informācijas piepildīts debess sfēras sektors. Ikvienu sektoru iespējams apskatīt arī sešos apakšsektoro – tos sauc par līnijām.
Katra no līnijām dalās vēl sešās krāsās, krāsas – sešos toņos, toņi – piecās bāzēs. Kopā 69 120 sektoru! Ja radies jautājums, kāds es esmu un kāpēc esmu ieradies šajā pasaulē, un kāpēc jūtos tā, kā jūtos, cilvēkdizains uz to var atbildēt ar 69 120 nianšu precizitāti.
Biji taču sevi jau pētījusi astroloģijā, Baha ziedos. Nosauc kaut pāris uz savu dzīvi attiecināmu nianšu, ko izgaismoja tieši cilvēkdizains!
Visu jaunības laiku es sevi dzinu bezmaz vai ar pātagu – pagūt, noķert, satverto turēt ciet, lai kādas pūles tas prasītu. Tāpat kā mani vecāki un viņu vecāki. Cilvēkdizains palīdzēja ieraudzīt, ka man tas neder, jo pēc ģenētiskā tipa piederu projektoriem – neenerģētiskajam tipam, kam galvenais ir procesu uzsākt, izgaismot taku, norādīt virzienu, nevis piekalt sevi ilgstošai, uz procesa pabeigšanu tendētai rutīnai.
Apstākļi tādi, ka nespēj tikt galā ar privātmāju? Neturi ciet, pārdod! Jūties pārgurusi? Paguli pusstundiņu kaut vai dienas vidū. Nevari to birojā? Meklē iespēju ritmam, ko vari noteikt pati! Cilvēkdizainā ir tūkstošiem šādu smalku norāžu, ļaujot saprast, kāds ir tavs prāts un kā tas darbojas sasaistē ar emocijām, kādas ir smadzenes un ķermenis, kāda ir darbošanās motivācija. Var pat noskaidrot, kādi produkti kuram piemērotākie un kādā ikdienas vidē jutīsies vislabāk.
Kam vajadzīga tik sīka rakņāšanās sevī?
Tiem, kuri aptvēruši, ka neesam ieradušies šajā pasaulē, lai sevi locītu ar mērķi kļūt citādiem, labākiem, bet tādēļ, lai iepazītu savu dievišķo matricu un dzīvotu saskaņā ar to. Tikai tad iespējams likt lietā katrā ieliktās potences un talantus, kļūstot par savu īsto ES, nevis tramīgi svaidoties pa dzīvi viltus ES variantā.
Pirmais solis uz sava īstā ES iepazīšanu?
Dzīves karte jeb bodigrāfs, ko pēc personas dzimšanas datiem – vietas, gada, mēneša, stundas, vēlams, arī minūtes – ar noteiktu algoritmu un formulu palīdzību izveido datorprogramma. Tā ir shēma, kurā redzami enerģētiskie centri jeb čakras. Katram no tiem savs uzdevums un saistība ar kādu orgānu vai orgānu sistēmu.
Agrāko septiņu vietā šīs tūkstošgades cilvēkiem ir deviņi centri. Kartē tie ir vai nu baltā krāsā, vai aizkrāsoti. Centri ir savstarpēji savienoti ar 36 kanāliem – arī baltiem vai aizkrāsotiem. Gan centru iekšpusē, gan atsevišķu kanālu galos ir aplīši ar numuriņiem no 1 līdz 64 (vai nu violeti, vai uz balta fona) – tie ir vārti.
Abpus šim grafikam atrodas divas simbolu kolonnas – viena melna, otra sarkana. Melnā kolonna ataino planētu stāvokli, kas fiksējies dzimšanas brīdī. Apziņu, pašnovērtējumu. Skatpunktu, kādā uztveram un pazīstam sevi. Sarkanā kolonna atspoguļo neapzināto pusi – zemapziņas informāciju, ģenētisko iedzimtību, ko paši sevī pamanīt nespējam, bet attieksmē pret mums atspoguļo citi.
Viss kartē iekrāsotais ir mūsu enerģija, ko neviens nevar atņemt un kurā varam dalīties ar citiem; tās ir cilvēka noteiktības. Viss neiekrāsotais, baltais – nenoteiktības, tukšums, kuru neapzināti vēlamies piepildīt mijiedarbībā ar citu enerģijām. Svarīgi piebilst, ka enerģiju, kas ietekmē nenoteiktos centrus, cilvēks nespēj vadīt, virzīt vai kontrolēt, tāpēc nevajag sevi šaustīt, ka katru cilvēku tveram citādi un dažādu ļaužu tuvumā izturamies atšķirīgi Katram cilvēkam ir sava individuālā, tikai viņam raksturīgā centru, vārtu un kanālu, noteiktību un nenoteiktību kombinācija.
Ģeneratori un visi pārējie
Kādā kārtībā šīs kombinācijas atšifrēt?
Sākumā noskaidrojam, kādam ģenētiskajam personības tipam cilvēks atbilst. Vairākums no mums pieder ģeneratoriem, jo viņiem ir pastāvīga pieeja dzīvības enerģijas avotam – sakrālajam centram. Cilvēks strādīgs, izturīgs un entuziasma pilns, taču sevi izpaust pilnā mērā var tikai tad, ja pirms atsaukšanās pieprasījumam ir saņēmis atbildi no sava autoritātes centra – jā, es to gribu. Balstoties tikai uz prāta argumentāciju, ja iekšējais ES pretojas, ģenerators procesā varēs ielikt tikai sava ķermeņa un psihes resursus, tos strauji iztērējot, bet tā enerģijas deva, ko sniedz Visums, apsīks. Rezultātā pārslodze, stress, iespējas kļūdīties, vilšanās, depresija. Izdedzis cilvēks, viltus ES.
Nākamā grupa – manifestori. Spēcīgas personības, dzimuši pavēlnieki. Pat neesot priekšniekos, visu regulē, taču nevienam atskaitīties nemēdz. Ceļā par pašu izvirzīto mērķi spēj aizraut citus, taču par sekām atbildību neuzņemas, tāpēc bieži izjūt nelabvēlību pat no nesenajiem atbalstītājiem. Šie abi ir enerģētiskie tipi. Tie, kuriem pieslēdzas, jo viņiem ir, ko dot. Pretstatā diviem nākamajiem – neenerģētiskajiem.
Projektori ir jaunā laika vadītāji. Starmeši, kas izgaismo ceļu. Psihologi, kouči, astrologi. Arī viņi savas potences var uzrādīt vairāk, strādājot vienatnē, nevis barā. Būdami neenerģētiski, var atrasties sava patiesā ES formā tikai tad, ja spējuši sagaidīt saviem talantiem un spējām pieprasījumu no malas, nevis skaļumā rāvušies uz rezultātu. Reflektori ir cilvēki-spoguļi, kuri ar savu rīcību un izturēšanos precīzi atspoguļo tos, kas līdzās. Sabiedrības grupu, partnerus. Tādu ir ļoti maz. Abas manas meitas ir reflektori – tik precīzi redz un jūt, kā jūtas otrs, ka brīžam pārņem mulsums. Meitas ir mans spogulis.
Ķeceris izmeklētājs vai vientuļnieks oportūnists?
Nākamā lappuse instrukcijā?
Cilvēka enerģētiskā profila noteikšana. Uz profila skaitli norāda to divu pirmo bodigrāfā redzamo cipariņu no 1 līdz 6 (tie apzīmē līnijas) kombinācija, kas atrodas pie Saules simbola abu kolonnu augšpusē. Melnais norāda uz personības aspektu, sarkanais – uz zemapziņu vai neapzināto cilvēkdizainu.
Katram līniju apzīmējošajam skaitlim dizaina profilā ir sava nozīme. Profila skaitli, kas ir abu ciparu salikums, var pielīdzināt skatuves tērpam, kas palīdz labāk paust rakstura iezīmes un uzvedības veidu, spēlējot savu lomu dzīves teātrī. Tas rāda, kā tu mijiedarbojies ar pasauli, ko paud, uz ko tiecies. Gan apzināti, gan zemapziņas līmenī. Vispārinot var teikt – ja pirmais cipars ir lielāks par otro, cilvēks ir atnācis uz šo pasauli vairāk ietekmēt citus, nekā atstrādāt savus uzdevumus. Ja otrādi – akcents jāliek uz sevi un savu kvalitāšu uzlabošanu.
Kāds ir tavs dizaina profils?
Man šie cipariņi ir 2/4 – vientuļnieks oportūnists. 2 ir par mācīšanos izbaudīt vienatnes piepildījumu; zinu, ka tieši ārpus trokšņa un kņadas manas potences atklājas vislabāk. Bet 4 uzsver draudzību, mijiedarbošanos ar citiem, tāpēc vienatnē ielaiž skumjas un iekšēju rūgtumu – mani visi pametuši, sēžu te savā alā.
Saprotu, ka tādos brīžos ar rūgtumu sevi piesaka projektora viltus ES, atgādinot, ka man jāiemācās pieņemt sev nepieciešamo vientulības devu ar prieku. Man vairs nav garlaicīgi ar sevi – spēju vientulību izbaudīt. Tolaik, kad svarīgākā likās sabiedrība, tas, kas uz ārpusi, daudz enerģijas tika dedzināts tukšgaitā. Tā man bija problēma. Pat izvēlējos tādu vīru, kādu izvēlējos, lai tikai nebūtu viena.
Cilvēkam ar tādu dizaina profilu kā man būtu vēlams veidot sadarbību ar gudru un jūtošu 5/1– ķeceri izmeklētāju. Tādam vientuļniekā oportūnistā viegli atklāt un pamodināt tās spējas un potences, par kurām viņš pats varbūt pat nenojauš. Cilvēkdizainā ir iespējams izpētīt partneru saderību, arī saliekot kopā divus bodigrāfus. Kopattēlā būs redzami abu aktīvie (aizkrāsotie) kanāli, kas ļauj spriest par viņu savstarpējo pievilkšanos, īpaši papētot, kā kanāli aizkrāsoti. Par ļoti spēcīgu sadarbību un pievilkšanos liecina tas, ka vienam kanāls aizkrāsots no vienas puses, otram – no otras. Izrādās, ka mēs pieņemam lēmumus caur kādu no saviem centriem. Cilvēkdizainā to sauc par iekšējo autoritāti.
Ko nozīmē iekšējā autoritāte?
Iekšējā balss, kas palīdz pieņemt lēmumus, izvēlēties, ar kādiem cilvēkiem būt kopā, ar kādiem ne. Par ko vienoties, kam nepiekrist. Kas konkrētā situācijā ir mans jā un kas – nē. Taču jāsaprot – lai spētu paļauties uz iekšējo autoritāti, galvenais izvēļu padomdevējs nav prāts, bet ķermenis ar saviem centriem. Atskārsme, ka dzīvi vajag nevis saprast, bet sajust. Dažādiem personības tipiem par autoritāti kalpo atšķirīgi enerģijas centri, tāpēc līdz šai izpratnei katrs nonāk citādi. Vienam svarīgākā autoritāte var būt Dži centrs, kas darbojas neatkarīgi no prāta vēlmēm. Emocijas, kas nepakļaujas apziņai. Citam tas būs Liesas centrs; tad nostrādā sestā maņa – intuīcija. Taču tikai pirmajās sekundēs.
Cilvēkam var būt vienkāršā autoritāte, bet var būt arī divkāršā, trīskāršā, pat četrkāršā autoritāte. Bodigrāfs tad parāda, kā saspēlējas tukšie centri ar aizvērtajiem, kurš no tiem spēcīgāks. Ar vienkāršo autoritāti cilvēks ir pašpietiekams arī vienatnē, bet pāru attiecībās viņam nepieciešama lielāka brīvība. Cilvēkam ar dubulto autoritāti ir sajūta, ka viņš bez otra nevar. Pieķeras, grib partneri kā narkotiku, kaut arī dzīve piedāvā mācīties. Ja saproti, ka neder, meklē citu, bet tik cieši nepieķeries. Trīskāršajiem bez partnera vajadzīgs vēl kāds, ar ko pastāvīgi čupoties. Draugs vai draudzene, citreiz māte.
Vārti ciet, vārti vaļā
Vai centru iepazīšana var palīdzēt patiesā un viltus ES noskaidrošanā?
Centri sāk runāt tikai kopā ar bodigrāfā iezīmētajiem 36 kanāliem, kas saistībā ar cipariņu formātā norādītajiem vārtiem (violetā aplītī – aktīvi, uz baltā fona – neaktīvi) ļauj izprast cilvēka sākotnējo potenciālu. Tiklīdz starp centriem ir aktīvi vārti, kanāls automātiski tiek iekrāsots. Par vārtiem sauc informācijas vienības, kuras atbilst Lielo pārvērtību grāmatā I-Ching aprakstītajām heksagrammām, kas raksturo kādu planetārā lauka noteiktu īpašību vai tās izpausmi. Katram no 64 vārtiem dots savs nosaukums, piemēram, oriģinalitātes vārti, abstrakta formulējuma vārti, spēka vārti.
Vai šo teorētisko sadaļu iespējams mazliet piezemēt, pieskaroties vismaz viena iekrāsota centra kanāliem un vārtiem kādas konkrētas personas bodigrāfā?
Šajā nejauši izvēlētajā bodigrāfā redzams, ka iekrāsots ir galvas centrs, kas atbild par nepieciešamību domāt. Tajā ir trīs aktīvie kanāli, kuru galā atrodas skaitļi: 64 ir apjukuma vārti, norāda uz refleksiju kā garīgu darbību, lai izvairītos no neskaidrībām pārdzīvotā jēgas meklējumos; 61 ir noslēpumu izpētes vārti, norāda uz iekšēju psihisku spiedienu, kas liek piekļūt lielajām patiesībām un universālajiem pamatprincipiem; 63 ir pārbaudes vārti – šaubas, neuzticība un aizdomas kā degviela, lai iegūtu dziļāku izpratni par procesiem. Šāda cilvēka apziņa pastāvīgi atrodas informācijas apstrādes procesā, tāpēc var radīt unikālas idejas un iedvesmot uz radošumu citus, taču viņam jāuzmanās no apziņas pārslogošanas, domās atkārtoti atgriežoties pie vienas un tās pašas situācijas.
Kā šis cilvēks izjūt savus nenoteiktos centrus?
Apskatot, piemēram, Džī centru, kas atbild par beznosacījumu mīlestību, dzīves pamatvirzieniem un pašidentifikāciju, rodas priekšstats, ka viņš lieliski saprot citu mērķus un centienus, taču savus ne, tāpēc dažādu cilvēku klātbūtnē izturas atšķirīgi. Pat pārņem to cilvēku stilu, uzvedību, vaļaspriekus un ēdienu izvēli, kuru enerģijai ir pieslēdzies. Ja tāda persona atrodas starp labvēlīgiem un krietniem līdzcilvēkiem, tai ir daudz iespēju piedzīvot plašas amplitūdas vispārcilvēciskās mīlestības izpausmes – īstā ES situācija. Nekrietnu ļaužu vidū nav izslēgts pretējais variants – cilvēks kļūst par viltus ES.
Kā noteikt, vai es dzīvoju savā īstajā vai viltus ES?
Ja pavisam koncentrēti: bailes, trauksme, mokas, kauns, pastāvīga vainas izjūta – cilvēks nepieņem sevi tādu, kāds viņš ir, tāpēc cenšas būt kā visi. Tas ir viltus ES. Tikai saprotot savu stratēģiju un rīkojoties saskaņā ar savu autoritāti, iespējams nonākt tajā ideālajā enerģijas kanālā, kas iekļaujas laikā, telpā un līdzcilvēkos. Tas ir patiesais ES. Taču cilvēkdizains ietver ne tikai niansētu bodigrāfa izpēti. Nākamā sadaļa, tikpat svarīga, ir holoģenētiskais profils – gēnu atslēgas. Viss atkarīgs no tā, cik dziļi cilvēks grib sevī ieskatīties.