Kas ir nišas parfimērija?
Skaistums
2022. gada 25. oktobris, 12:40

Kas ir nišas parfimērija?

Reklāmas projekts

Aromāts ir viens no efektīvākajiem līdzekļiem cilvēka uztveres un uzvedības ietekmēšanai.

Ļoti bieži mums atliek tikai pieminēt kādu vielu, un tā uzreiz mums liek iztēloties tās smaržu. Atbilstoši amerikāņu psihiatra Alana Hirša pētījumiem jebkura smarža smadzenēs ieslēdz noteiktas emocijas, kā rezultātā mēs sākam enerģiskāk strādāt, aktīvāk iepirkties utt.

Katrai sievietei ir savs iecienītais aromāts, taču tas neliedz mums meklēt arvien jauno un interesanto. Ja nonākam jau rutīnas un apburtā loka aromātu pasaulē, varbūt ir vērts izkāpt no ierastās komforta zonas un pamēģināt kaut ko pavisam citu, piemēram, nišas aromātu.

Viennozīmīgs skaidrojums, kas tad ir nišas aromāti – nav, bet vispopulārākais skaidrojums  - nišu aromātus pārstāv uzņēmumi, kuru galvenā nodarbošanās ir parfimērija, tiem ir augstākas cenas, labāka kvalitāte, neatkarība, lielāka oriģinalitāte, augstvērtīgas sastāvdaļas.

Niša ir kaut kas ekskluzīvāks, kvalitatīvāks un dārgāks un lielākoties tiek izgatavoti mazās parfimērijas manufaktūrās limitētā skaitā.

Nišas parfimērijas pārstāvji vienmēr ir atšķirīgā meklējumos, nekad nav apmierināti ar ierasto - vairākuma piedāvājumu, vienmēr tiecas pēc vislabākā un viskvalitatīvākā, tādējādi tie arī izceļas ar radošumu, unikalitāti un inteliģenci.

Nišas aromātiem nav robežu - līdzīgi klasiski skaistiem ziedu aromātiem ir aromāti, kas atgādina austrumniecisku garšvielu tirdziņu, gotiskas kompozīcijas, vecmāmiņas gatavoto desertu vai vectētiņa ādas jaku… daži aromāti nes sev līdz aizraujošus stāstus un lepojas ar savu seno vēsturi un tradīcijām.

Ne vienmēr nišas aromāti uzrunā uzreiz, taču ožu var attīstīt gluži tā pat, kā muzikālo dzirdi.

Un jau pēc kāda laika, nišas aromātu izsmalcinātais, izteiksmīgais un niansēm bagātais kopums aizrauj tik ļoti, ka gribas izmēģināt arvien jaunus un jaunus sajūtu apvāršņus.

Žozē Eisenbergs

Izdzīvo savu kaisli uz aromātiem ar piedzīvojuma garšu. Pēc mītiskajiem aromātiem J’OSE, kas ir pārdrošas un pašpārliecinātas, apņēmīgi mūsdienīgas, aromātos L’ART DU PARFUM viņš ar maigumu, humoru un dzeju atklāj mūžseno vīriešu-sieviešu attiecību būtību, cildinot viņu alkas un fantāzijas ar māksliniecisku, līksmu un juteklisku slavinājumu

EISENBERG Secret N°VI Cuir D'orient (Parfimērijas ūdens vīrietim)

EISENBERG Secret N°I Palissandre Noir (Parfimērijas ūdens vīrietim)

EISENBERG Secret N°I Rose Talisman (Parfimērijas ūdens sievietei)

EISENBERG L'Art du Parfum - Men Diabolique (Parfimērijas ūdens vīrietim)

EISENBERG L'Art du Parfum - Men J'ose (Parfimērijas ūdens vīrietim)

Les Parfumes de Rosine

20.gadsimta sākuma kuturjē Pols Puarē (Paul Poiret) kopā ar izcilo parfimēru Luī Panafio (Louis Panafieur), kurš esot radījis pat aromātus Francijas imperatoram Napoleonam III, 1911.gadā izveidoja aromātu līniju modes nama paspārnē Les Parfumes de Rosine, radot pasakaini sievišķīgus aromātus un to flakonus. Mūsdienās šī zīmola stāstu turpina Luī Panafio mazmazmeita Marija, kura ilgi stradājusi lielākajos franču parfimērijas namos, un tagad turpina savas parfimērijas dinastijas tradīcijas un radot izcilus nišas aromātus, kuru lielākā iedvesma ir ziedu karaliene roze.

Les Parfumes de Rosine Ballerina No 1 (Parfimērijas ūdens sievietei)

Les Parfumes de Rosine Ballerina No 2 (Parfimērijas ūdens sievietei)

Les Parfumes de Rosine Ballerina No 3 (Parfimērijas ūdens sievietei)

Les Parfumes de Rosine Ballerina No 4 (Parfimērijas ūdens sievietei)

Les Parfumes de Rosine Ballerina No 5 (Parfimērijas ūdens sievietei)

The Merchant of Venice

ir līnija, kuras saknes meklējamas Venēcijā un tās vesturē, jo tai ir nozīmīga loma visas pasaules parfimērijas tradīciju attīstībā. The Merchant of Venice veido dažādas produktu līnijas, kas balstās uz seno Venēcijas Republiku, tās izsmalcināto daiļamatniecību un gadsimtiem seno tirdzniecību ar Austrumiem. Tieši Murano Collection ir veltīta mude, ēteriskajām eļļām un izejmateriāliem, kurus Venēcijas tirgoņi importēja no tālajiem Austrumiem. Tirgoņi prasmīgi izraudzījās garšvielas, smaržas un retās esences no visiekārojamāko un vērtīgāko preču klāsta.

The Merchant of Venice La Fenice Pour Femme (Parfimērijas ūdens sievietei)

The Merchant of Venice Imperial Emerald (Smaržu ekstrakts sievietei)

The Merchant of Venice Red Potion (Parfimērijas ūdens sievietei)

OMANLUXURY

Iedvesma rasta antīkās Omānas vēsturē un garšvielu tirgos,  bagātīgā, aromātiskā un iedvesmojošā vidē un kultūrā. Omanluxury sniedz stāstu, kuru iespējams ieraudzīt un sajust. Pirms aromāts tiek izpūsts un atstāj savas pēdas, acis priecē pudelītes ārējās formas skaistums un elegance. Aromāti, kas aizved uz Omānas brīnumaino pasauli, kur iespējams sajust siltuma esenci.

Omanluxury Oud Aquilaria (Parfimērijas ūdens)

Omanluxury Overdose (Parfimērijas ūdens)

Omanluxury Paramour (Parfimērijas ūdens)

Omanluxury Serenity (Parfimērijas ūdens)

Omanluxury Wanderlust (Parfimērijas ūdens)

Electimuss 

Tika radīts ar patiesu kaislību piedāvāt smaržu kolekciju, kas ir pārdroša un spēcīga. Zīmols iedvesmojies no Romiešu smaržu kaislībām. Mērķis ir radīt mūsdienīgus un drosmīgus aromātus, kas atklāj romiešu mitoloģijas un Romas impērijas dziļās jūtas un dzīves baudījumus.

Electimuss aromāti ir paredzēti cilvēkiem, kuri pēta un gūst juteklisku baudījumu no smaržām ar spēcīgu identitāti.

ELECTIMUSS Aurora (Parfimērijas ūdens)

ELECTIMUSS Auster (Parfimērijas ūdens)

ELECTIMUSS Black Caviar (Parfimērijas ūdens)

ELECTIMUSS Jupiter (Parfimērijas ūdens)

ELECTIMUSS Mercurial Cashmere (Parfimērijas ūdens)

Veikalos Douglas ir plašs nišas aromātu klāsts, un lai neapjuktu piedāvājumā, aicinām iepazīties ar smaržu aprakstiem, jo reizēm stāsti ir tik aizraujoši, ka aromātu var sajust vēl īsti nepasmaržojot.

Raksts tapis sadarbībā ar www.douglas.lv