Skaistums
2020. gada 30. marts, 13:46

Augstās modes zīmols "Gucci" izveido skropstu tušu ar luksusa saķepuma efektu

Marika Džule

Jauns.lv

Itāļu luksusa zīmols Gucci savā jaunākajā skropstu tušas reklāmas kampaņā sadarbībā ar mūziķi Daniju Milleri pārsteidz un piedāvā tušu ar saķepušu skropstu efektu, kura izceļ individualitāti, izaicina skaistuma standartus un veicina personības brīvību.

foto: https://www.instagram.com/guccibeauty
Gucci saķepušu skropstu efekts. Gucci L’Obscur reklāmas kampaņā: "Radīts acīm, kas nozīmē visu"

Britu fotogrāfs Martins Parrs (Martin Parr), kurš savos darbos slavens ar pārspīlējumiem, provokācijām un bieži apšauba vispārējā skaistuma pieņemtos standartus sabiedrībā, piedalījies itāļu luksusa modes nama "Gucci" dekoratīvās kosmētikas jaunākajā reklāmas kampaņā.

Gucci jaunās skropstu tušas L’Obscur  reklāmas īsfilma, kura aicina pieņemt dažādo skaistumu:

Zīmola jaunākās skropstu tušas L’Obscur reklāmas īsfilma un  kampaņa kopumā, kurā galvenā loma atvēlēta dziedātājai Danijai Millerei (Dani Miller), izraisījušas diskusijas. To galvenā tēma - cik reālais skaistums spēj pietuvoties pieņemtajiem skaistuma standartiem.

foto: https://www.instagram.com/guccibeauty
Gucci skropstu tuša L’Obscur

Ņujorkas panku mūzikas stila izpildītāja Danija Millere un viņas slavenais nestandarta smaids komplektā ar saķepuša efekta skropstu krāsojumu, minimālu meikapu un brīvi augošām nekoriģētām uzacīm raisa sabiedrībā neizpratni, kura mijas ar apbrīnu par uzdrošināšanos.

Mūsdienās ķermeņa pozitivitātes kustībai ir arvien plašāka ietekme, jo aktualizē un izceļ izskata atšķirības, ķermeņa īpatnības un veicina iecietību pret tik dažādā skaistuma aprisēm. Sabiedrība tiek arvien biežāk aicināta pieņemt neordināro.

foto: https://www.instagram.com/guccibeauty
Saķepušu skropstu efekts- jauns skaistuma standarts no Gucci. Skropstu tušas Gucci L’Obscur reklāmas kampaņā: "Radīts acīm, kas nozīmē visu"

Žurnālam "Vogue" Millere komentēja: "Pieaugot ir jāpārdzīvo grūtā nedrošības un nepārliecinātības par sevi pārvarēšana, īpaši grūti, ja neiekļaujies noteiktos skaistuma sandartos. Gucci reklāmas kampaņa ir kā sava veida iznākšana ārpusē no savām bailēm, tu jūties ērti savā būtībā un pieņem savu izskatu. Ticu, ka šī uzdrošināšanās iedvesmos jauniešus būt tādiem, kādi viņi ir - nekaunēties no sevis."

foto: https://www.instagram.com/guccibeauty
Gucci skropstu tušas L’Obscur atklāšanas ballīte Losandželosā. Marts 2020.

Gucci radošais direktors Alesandro Mišele (Alessandro Michele) par savu veikumu saka: "Es radīju skropstu tušu un citu dekoratīvo kosmētiku, kuru lietos reāls cilvēks, kurš stāstīs savu stāstu par brīvību. Mēs meklējam personības, kuras spēs lietot šo kosmētiku tieši šādā veidā."

Nenoliedzami šī reklāmas kampaņa jau izpelnījusies komentāru gūzmu sociālajos tīklos. Vietnē Facebook kāds izsakās: "Šķiet, ka viņa savas skropstas ir uzkrāsojusi ar sakaltušu skropstu tušu, nevis luksusa kvalitātes tušu. Izskatās briesmīgi, nedomāju, ka zīmolam Gucci izdosies šādā veidā pārdot savu jaunāko kosmētikas līniju. Tas tikai atbaidīs potenciālos pircējus."

Arī vietnē Instagram vienaldzīgo nav - zem reklāmas kampaņas īsfilmas, kāds lietotājs dalās ar viedokli: "Ārsti nevar būt ārsti, ja tie nav gudri. Modeles nevar būt modeles, ja tās nav skaistas un tām trūkst zobu. Tas vienkārši ir tā, kā tas strādā," vēsta theguardian.com.

Jo lielāka ažiotāža, jo labāk zīmolam. Visiem ir zināms teiciens, ka slikta publicitāte neeksistē - reklāma ir un paliek reklāma, īpaši jau kosmētikas industrijā.

Šī ir jau otrā Gucci zīmola kampaņa sadarbībā ar Milleri un Parru.

Gucci jaunie skaistuma standarti: L’Obscur skropstu tušas atklāšanas ballīte Losandželosā

gallery icon