Puisis no Viļņas pievārtes kļūst par modes nama "Versace" seju
Strauju popularitāti iemantojis talantīgais modelis Tuens Simons Fams (Tuen Simonas Pham). Viļņas piepilsētā Grigišķes dzimušais puisis jau redzēts pasaulslavenu modes namu skatēs un filmējies slavenu zīmolu reklāmās. Nu viņš var lepoties ar vēl kādu sasniegumu - Simons kļuvis par zīmola "Versace" seju.
Simons kā modelis pirmo reizi tika pamanīts vien salīdzinoši vēlu - 19 gadu vecumā Viļņas modes nedēļas laikā Lietuvā. Jau pēc mēneša 188 centimetrus garais puisis strādāja Ņujorkā un drīz vien ieguva models.com titulu "Nedēļas modelis". Simpātiskā modeļa māte ir lietuviete, tēvs - vjetnamietis.
Nesen Fams kļuvis par modes nama "Versace" seju. "Aģents man piezvanīja un teica, ka "Versace" par mani interesējas un ir rezervējusi datumus fotosesijai. Pēc dažām dienām atkal piezvanīja ar labām ziņām - ka es tomēr esmu izvēlēts. Tad ļoti priecājāmies - gan es, gan aģenti. Tas ir ļoti svarīgs darbs, un pie tā ir grūti tikt. Par šādu darbu sapņo ikviens modelis. Tas ir ļoti liels sasniegums," Simona teikto atstāsta Delfi.lt.
Nav noslēpums, ka pati modes nama "Versace" vadītāja Donatella Versače veltī daudz uzmanības modeļu atlasēm fotosesijām un modes nama iespaidīgajām reklāmām.
Lietuviešu izcelsmes modelis jau iekarojis vietu pasaules labāko modeļu vīriešu TOP 100. Viņš strādājis ar zīmoliem "Loreal", "Garnier", "Volkswagen", "Chanel", "Banana Republic", "Bruno Banani" un citiem. Darba dēļ viņam nākas daudz ceļot. Pēdējos gados Simons Fams visbiežāk strādājis Parīzē un Losandželosā.