Marks Džeikobss aiziet no sava zīmola ar iemīļoto pidžamu skati. FOTO
Pazīstamais modes dizaineris Marks Džeikobss Ņujorkas modes nedēļā pēdējo reizi startēja kā sava zīmola Marc by Marc Jacobs kolekcijas autors. Arī šoreiz viņs pievērsās savai iemīļotajai pidžamu tēmai.
Marks Džeikobss ir īsts pidžamu fans. Tieši viņš bija tas, kurš apspēlēja šo mājas tērpu tēmu Louis Vuiton kolekcijā, padarot to par aktuālāko pērnā gada modes tendenci. Arī pats Džeikobss sabiedrībā bieži parādās pidžamveidīgā apģērbā un šis «trends» atainojas arī viņa pēdējā Marc by Marc Jacobs kolekcijā.
Jaunajai Marc by Marc Jacobs pavasara/vasaras 2014 kolekcijai raksturīgi daudzslāņaini zīda bikškostīmi, vieglas blūzes, brīvi krītošas kleitiņas. Ērts un praktisks apģērbs, kuru svinīgāku padara metāliskās krāsas un spīdīgas aplikācijas. Sasauci ar naktstērpiem rada ne tikai brīvie silueti, bet arī zvaigžņotie izšuvumi. Skaidrs ir viens, šādā apģērbā nav iespējams justies neērti.
Ar šo kolekciju Marks Džeikobss paziņojis par aiziešanu no paša radītā zīmola. Gluži vienkārši, viņam nepietiekot laika visiem projektiem, kuros pazīstamais modes dizaineris ir iesaistīts. Viņš turpinās darbu ar savu zīmolu Marc Jakobs un tikko izveidoto kosmētikas līniju, darbosies kā Louis Vuitton radošais direktors, kā arī filmēsies kino. Marc by Marc Jacobs vadības grožus turpmāk pārņems britu modes dizainere Luella Bartlija.