No 12. līdz 16. oktobrim notiks Rīgas modes nedēļa
RIGA FASHION WEEK organizētājs — Baltijas Modes federācija — paziņojusi 33. Rīgas modes nedēļas norises datumus. Šoruden no 12. līdz 16. oktobrim valsts galvenā modes industrijas notikuma pasākumi norisināsies jaunās telpās — ATTA CENTRĀ — lielākajā daudzfunkcionālajā kompleksā Baltijas valstīs. Ņemot vērā Covid-19 ierobežojumus masu pasākumu organizēšanai Latvijā, RFW notiks saskaņā ar zaļo drošības līmeni*.
Pēc ieilgušās cietsēdes un modes skatēm tiešsaistē, Baltijas Modes federācijas orgkomiteja ar prieku paziņo par Rīgas modes nedēļas piesātināto programmu, kas norisināsies gan klātienē, gan tiešsaistes formātā. Šajā sezonā Latvijas vadošo dizaineru skates pirmo reizi notiks plašajās ATTA CENTRA kongresu kompleksa zālēs.
"Jau 17 gadus mēs iepazīstinām starptautisko sabiedrību ne tikai ar jauniem modes dizaineru vārdiem, bet arī atklājam interesantas vietas Rīgas apkārtnē. Šī sezona nav izņēmums. ATTA CENTRS ir lielākais daudzfunkcionālais centrs Baltijā. Centra kopējā platība ir 15 000 kvadrātmetru, kas ļauj mums uzņemt vairāk viesu nekā citās vietās, kur iepriekš organizēta RFW," stāsta Baltijas Modes federācijas prezidente Elena Strahova.
Organizatori arī norāda, ka viņi nav vienaldzīgi un atbalsta starptautisko sociālā taisnīguma kustību, tādēļ ikvienam interesentam būs pieejamas tradicionālās klātienes izstādes, lai tās varētu straumēt tiešsaistē.
Vēlamies atgādināt, ka presē un internetā par 33. Rīgas modes nedēļas tuvošanos vēstīs sezonas oficiālais tēls, ko speciāli RIGA FASHION WEEK radījis vintage apģērbu projekta Volga Vintage autors un radošais direktors Sergejs Hatanzeiskis.
"Pasaulē nav nekā dabiskāka un skaistāka par māti, kas apskauj un pieglauž savu mazuli. Slavenas aktrises un topmodeles no visas pasaules kopā ar saviem mazuļiem ir rotājušas pasaulslaveno modes žurnālu — Vogue, Harpers Bazaar, W un citu — vākus. Mums Latvijā ir daudz skaistu jauno māmiņu, un viena no tām ir modele Anna Čepjolkina, kura tērpusies latviešu dizaineres Elīnas Baltaces (zīmols Gummo) darinātajā koši sarkanajā bikškostīmā. Turklāt tēls simbolizē modes industrijas atdzimšanu, kas pēc pandēmijas krīzes atgriežas pie ierastā dzīves formāta," piebilst Elena Strahova.
Tēlu veidoja arī fotogrāfe Asja Belova, grima mākslinieks Andrejs Čistjakovs, matu meistars Eduards Kazarjans.