Sabiedrības dāma Parisa Hiltone, 2014.
Mode
2019. gada 4. aprīlī, 05:07
"Moschino" - zīmols, kurš priekšplānā izvirza popkultūras motīvus
“Apbrīnoju zīmolu ikonogrāfijas spēku! Taču jebkas ir jāizmanto pareizās devās un pareizā laikā,” apgalvo logotipu maestro, amerikāņu dizainers Džeremijs Skots.
Londonas ielu mode, 2000.
Kopš 2013. gada, kad viņš kļuva par šā itāļu modes nama radošo dizaineru, Moschino ir izvērties par zīmolu, kas priekšplānā izvirza popkultūras motīvus – un logotipus kā to galveno elementu.
Sabiedrības dāma Parisa Hiltone, 2014.
Sabiedrības dāma Parisa Hiltone, 2014.
Protams, tiek izmantots arī Moschino vārds, bet šim zīmolam izsenis ir sociālās ironijas meistara slava, tāpēc tas nesmādē ne McDonalds, ne Coca-Cola un citu patērētājkultūras milžu logo aprises – jo vairāk, jo labāk.
Moschino, rudens/ziema 2014.
Ar daiļrunīgiem burtiem un vārdiem rotātās treniņbikses, kleitas, džemperīši, vestes, jakas, arī telefonu vāciņi un tēkrekli ir kļuvuši par iekārotākajiem no sarkastiskajiem modes produktiem.
Milānas ielu mode, 2014.
Milānas ielu mode, 2014.
Ņujorkas ielu mode, 2016.
Ņujorkas ielu mode, 2017.