"Moschino" - zīmols, kurš priekšplānā izvirza popkultūras motīvus
foto: Webber / Splash News/ Vida Press
Sabiedrības dāma Parisa Hiltone, 2014.
Mode

"Moschino" - zīmols, kurš priekšplānā izvirza popkultūras motīvus

Pastaiga

“Apbrīnoju zīmolu ikonogrāfijas spēku! Taču jebkas ir jāizmanto pareizās devās un pareizā laikā,” apgalvo logotipu maestro, amerikāņu dizainers Džeremijs Skots.

foto: CAMERA PRESS/James Lange / Vida Press
Londonas ielu mode, 2000.
Londonas ielu mode, 2000.

Kopš 2013. gada, kad viņš kļuva par šā itāļu modes nama radošo dizaineru, Moschino ir izvērties par zīmolu, kas priekšplānā izvirza popkultūras motīvus – un logotipus kā to galveno elementu.

foto: Instagram via Sipa USA/ Vida Press
Sabiedrības dāma Parisa Hiltone, 2014.
Sabiedrības dāma Parisa Hiltone, 2014.
foto: Webber / Splash News/ Vida Press
Sabiedrības dāma Parisa Hiltone, 2014.
Sabiedrības dāma Parisa Hiltone, 2014.

Protams, tiek izmantots arī Moschino vārds, bet šim zīmolam izsenis ir sociālās ironijas meistara slava, tāpēc tas nesmādē ne McDonalds, ne Coca-Cola un citu patērētājkultūras milžu logo aprises – jo vairāk, jo labāk.

foto: WireImage
Moschino, rudens/ziema 2014.
Moschino, rudens/ziema 2014.
foto: Publicitātes foto

Ar daiļrunīgiem burtiem un vārdiem rotātās treniņbikses, kleitas, džemperīši, vestes, jakas, arī telefonu vāciņi un tēkrekli ir kļuvuši par iekārotākajiem no sarkastiskajiem modes produktiem.

foto: Wayne Tippetts/REX/ Vida Press
Milānas ielu mode, 2014.
Milānas ielu mode, 2014.
foto: Silvia Olsen/REX/ Vida Press
Milānas ielu mode, 2014.
Milānas ielu mode, 2014.
foto: Jason Jean/WWD/REX/ Vida Press
Ņujorkas ielu mode, 2016.
Ņujorkas ielu mode, 2016.
foto: CAMERA PRESS/CAMERA PRESS / Vida Press
Ņujorkas ielu mode, 2017.
Ņujorkas ielu mode, 2017.

H&M & Moschino modes šovs Ņujorkā 2018. gada 25. oktobrī

Modes zīmola Moschino 2014.gada rudens/ziemas kolekcija Milānas modes nedēļā