foto: Webber / Splash News/ Vida Press
"Moschino" - zīmols, kurš priekšplānā izvirza popkultūras motīvus
Sabiedrības dāma Parisa Hiltone, 2014.
Mode
2019. gada 4. aprīlis, 05:07

"Moschino" - zīmols, kurš priekšplānā izvirza popkultūras motīvus

Pastaiga

“Apbrīnoju zīmolu ikonogrāfijas spēku! Taču jebkas ir jāizmanto pareizās devās un pareizā laikā,” apgalvo logotipu maestro, amerikāņu dizainers Džeremijs Skots.

foto: CAMERA PRESS/James Lange / Vida Press
Londonas ielu mode, 2000.

Kopš 2013. gada, kad viņš kļuva par šā itāļu modes nama radošo dizaineru, Moschino ir izvērties par zīmolu, kas priekšplānā izvirza popkultūras motīvus – un logotipus kā to galveno elementu.

foto: Instagram via Sipa USA/ Vida Press
Sabiedrības dāma Parisa Hiltone, 2014.
foto: Webber / Splash News/ Vida Press
Sabiedrības dāma Parisa Hiltone, 2014.

Protams, tiek izmantots arī Moschino vārds, bet šim zīmolam izsenis ir sociālās ironijas meistara slava, tāpēc tas nesmādē ne McDonalds, ne Coca-Cola un citu patērētājkultūras milžu logo aprises – jo vairāk, jo labāk.

foto: WireImage
Moschino, rudens/ziema 2014.
foto: Publicitātes foto

Ar daiļrunīgiem burtiem un vārdiem rotātās treniņbikses, kleitas, džemperīši, vestes, jakas, arī telefonu vāciņi un tēkrekli ir kļuvuši par iekārotākajiem no sarkastiskajiem modes produktiem.

foto: Wayne Tippetts/REX/ Vida Press
Milānas ielu mode, 2014.
foto: Silvia Olsen/REX/ Vida Press
Milānas ielu mode, 2014.
foto: Jason Jean/WWD/REX/ Vida Press
Ņujorkas ielu mode, 2016.
foto: CAMERA PRESS/CAMERA PRESS / Vida Press
Ņujorkas ielu mode, 2017.

H&M & Moschino modes šovs Ņujorkā 2018. gada 25. oktobrī

gallery icon
64

Modes zīmola Moschino 2014.gada rudens/ziemas kolekcija Milānas modes nedēļā

gallery icon
52