"Gucci" dizainers: "Dubultais G burts ir kā Mona Lisa - to pazīst visi"
Līdz 1933. gadam, kad ģimenes uzņēmumam Gucci pievienojās dizainera Gučo Guči dēls Aldo, zīmols 12 gadus darbojās bez jebkāda oficiāla logotipa.
Aldo izmantoja tēva vārda un uzvārda pirmos burtus, lai radītu slaveno dubulto G, ko pirmoreiz lika lietā krietni vēlāk – 60. gados somu furnitūrā.
Logomānijas kulta laikā provokatīvākais modes monogrammu piemērs bija dizainera Toma Forda akceptētā reklāma ar Gucci logo kā bikini zonas frizūru.
Kad 2015. gadā par zīmola radošo direktoru kļuva Alesandro Mikēle, burti sāka rotāt jostas, citus aksesuārus un drēbes, turklāt bieži tika kombinēti ar Gucci simbolu krāsu valodā – zaļās un sarkanās krāsas joslu.
“Dubultais G burts ir kā Mona Lisa, visi to pazīst, un šis logo allaž ir ķirsītis uz kūkas,” apgalvo Mikēle, kurš par prieku jaunākajai auditorijai logotipu saskaņo ar ziedu rakstiem un komiksu motīviem (un veiksmīgi – pusmiljons jaunu klientu!), bet 2016. gadā sadarbojās ar grafiti mākslinieku Trouble Andrew, ļaujot tam vandāliski apķēpāt jeb parakstīt mēteļus, somas un svārkus.
Savukārt 2018. gadā dizainers pats ir paspēlējies, aizstājot oriģinālo nosaukumu ar ironisku viltojuma atdarinājumu Guccy.
„Gucci” 2019. gada pavasara/vasaras tērpu kolekcija
„Gucci” 2019. gada pavasara/vasaras tērpu kolekcija.