Tommy Hilfiger interneta veikalam Mytheresa, 2015.
Mode
2019. gada 19. martā, 05:48
Tomijs Hilfigers: "Logotips ir mūsu amerikāņu stila zīmogs"
Ielu modes brīnumbērns Goša Rubčinskis savā 2015. gada rudens/ziemas kolekcijā parodēja 90. gadu mūziķu Alaijas un Snoop Dogg mīlētā zīmola Tommy Hilfiger sarkano, balto un zilo amerikāņu karoga (un arīdzan zīmola identitātes) krāsas. Un, raugi, 20 gadus piemirstais modes nams piedzīvoja atdzimšanu un popularitāti, par kuru varēja pateikties modes jaunākajai paaudzei!
Mūziķe Alaija Tommy Jeans reklāmas kampaņā, 1997.
Tomijs prata uz šā viļņa noturēties un 2015. gada oktobrī radīja sadarbības kapsulas kolekciju ar interneta veikalu Mytheresa, par modelēm noalgojot mirkļa IT meitenes Suki un Immiju Voterhausu.
Tommy Hilfiger interneta veikalam Mytheresa, 2015.
Tapa astoņas lietas ar saglabātu vērtību – nostalģisko Hilfiger karogu – par cenu no 198 līdz 654 dolāriem.
Mūzikas grupas TLC dalībnieces, 2000. gadi.
“Klienti, īpaši jaunākā paaudze, vienmēr ir izmantojuši logo un grafiskus attēlus, lai demonstrētu to, ko vēlas, paustu savu individuālo attieksmi un piederību.
Tommy Hilfiger, pavasaris/vasara 2018.
Digitāli saistītā pasaulē, kur attēli un simboli nepārtraukti cirkulē sociālajos medijos, tas ir vēl svarīgāk. Logotips ir mūsu amerikāņu stila zīmogs!” apstiprina Tomijs Hilfigers.
Mūzikas grupa Destiny’s Child un dizainers, 1998.