Ar humoru par popkultūru: "Moschino" tērpi un somiņas McDonald's logo krāsās
foto: Vida Press
Moschino rudens/ziema 2014
Mode

Ar humoru par popkultūru: "Moschino" tērpi un somiņas McDonald's logo krāsās

Pastaiga

Lai visi-visi-visi saprastu, ka tu ironizē par popkultūru, tostarp cilvēku draņķīgajiem ēšanas paradumiem, jāizmanto visatpazīstamākās asociācijas.

Zīmola Moschino radošais direktors Džeremijs Skots 2014. gada rudens/ziemas sezonai piedāvāja ļoti burtiski nolasāmu modi – ātrās ēdināšanas restorānu McDonalds logo krāsas (jā, pat kostīmiņi a la Chanel bija tieši tik koši!), tā logo pārstilizējot par sirsnīgas mīlas apliecinājumu Moschino un somas darinot kā līdzņemamā ēdiena turzas.

foto: Vida Press
Moschino rudens/ziema 2014
Moschino rudens/ziema 2014

Pēc meitenēm dalmāciešu kažoka krāsās un džemperkleitās ar Sūkļa Boba ģīmi uz mēles nāca modeles Tutti Frutti un citu ne to veselīgāko našķu papīrīšu rakstu vakartērpos, bet “līgavas kleita” bija rotāta ar daiļrunīgiem ēdiena uzturvērtības cipariem.

foto: Vida Press
Moschino rudens/ziema 2014
Moschino rudens/ziema 2014

Džeremijs Skots gan apgalvoja, ka viņa mērķis ir vienkārši sagādāt cilvēkiem prieku un jautrību – galu galā, šajā pasaulē arī drēbju jau ir vairāk nekā nepieciešams!

foto: Vida Press
Moschino rudens/ziema 2014
Moschino rudens/ziema 2014

Modes zīmola Moschino 2014.gada rudens/ziemas kolekcija Milānas modes nedēļā