Rīgas Modes nedēļu atklāj ar bērnu modes skati un Baltijas jaunumiem
foto: Mārtiņš Ziders
"Andele Mandele" rīkotāja Līva Jaunozola ar dzīvesbiedru un meitām bija bērnu modes skates vieni no pamanāmākajiem viesiem.
Mode

Rīgas Modes nedēļu atklāj ar bērnu modes skati un Baltijas jaunumiem

Kasjauns.lv

Rīgas Modes nedēļas atklāšanas pasākumā ar rudens/ziemas kolekcijām priecēja trīs Baltijas modes zīmoli – QooQoo (Latvija), Rebellionaires (Igaunija) un LYLI by Lilija Larionova (Lietuva). Tāpat jau pirmajā dienā norisinājās šīs sezonas bērnu modes skate.

28. Rīgas modes nedēļas atklāšanas viesi

28. Rīgas modes nedēļas atklāšanas viesi.

Rīgas Modes nedēļas pirmos pasākumus apmeklē gana liels sabiedrībā zināmu ļaužu pulks. Klātienē ar jaunākajām modes tendencēm iepazinās TV ļaudis Lelde Lietaviete, Dagmāre Legante un Aivis Ceriņš, vieglatlēte Ineta Radēviča, mūziķis Kārlis Auzāns ar ģimeni, māksliniece Ieva Bondare ar meitu,  modes mākslinieks Bruno Birmanis ar draudzeni, pasniedzēja un bijusī radiogeiša Ieva Lejiņa un daudzi citi modes mīļotāji.

RFW atklāšanas pasākuma laikā bija iespēja piedzīvot Baltijas valstu sadraudzību un modes daudzpusību, jo tajā savas kolekcijas prezentēja trīs zīmoli Rebellionaires no Igaunijas, LYLI by Lilija Larionova no Lietuvas un QooQoo no Latvijas.

28. Rīgas modes nedēļas bērnu modes skate.

28. Rīgas modes nedēļas bērnu modes skate

Rīgas modes nedēļas bērnu modes skate

Rebellionaires ir vien pagājušā gadā dibināts unisex apģērbu zīmols jauniešiem, kas balstās uz brīvā laika ielas stilu, nosakot personīgo stilu, pašizpausmi un komfortu par prioritāti.

Turpretī Lilija Larionova ir modes māksliniece no Viļņas ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi. Dizaineres jaunās kolekcijas “LYLI” iedvesmas pamatā ir amerikāņu mākslinieka Jeff Koons darbi. 

Pašmāju zīmols QooQoo nekad nebeidz pārsteigt, radot nepierastas un inovatīvas drēbes drosmīgiem un radošiem cilvēkiem, kas nebaidās izpaust savu personisko individuālo stilu. Šoreiz QooQoo radīs īstu 70. gadu atmosfēru ar savu kolekciju “Galaktiskais Kolhozs”, tādējādi turpinot paust savu ironiju, kas ir viena no zīmola iezīmēm.