
Karaliskā sacensība: Čārlzs un Megana Mārkla gandrīz vienlaikus izdod vīnu, bet monarham ir kāds noslēpumainais trumpis

Karaliskajā ģimenē jauna sacensība. Karalis Čārlzs un Megana Mārkla gandrīz vienlaikus piedāvā savus dzirkstošos rozā vīnus. Monarhs laidis klajā dzirkstošo angļu rozā vīnu, bet Megana piedāvā Kalifornijas rozā. Šī sakritība rada intriģējošu konkurenci, kas piesaista uzmanību visā pasaulē.
Karaļa Čārlza Haigrovas dārzi paziņojuši par 15% atlaidi viņu dzirkstošajam angļu rozā vīnam, iegādājoties sešas vai vairāk pudeles, un šī akcija sakrīt ar angļu vīna nedēļu. Piedāvājuma laiks piesaistījis sabiedrības uzmanību, jo tas noticis tieši pirms Meganas Mārklas rozā vīna palaišanas pārdošanā 1. jūlijā.
Pirms nedēļas Saseksas hercogiene paziņoja, ka ieies vīnu tirgū ar rozā vīnu no Napa ielejas, un tas būs pieejams viņas dzīvesstila zīmola "As Ever" produktu klāstā. Dzirkstošā dzēriena izcelsme ir izslavētais Kalifornijas vīnu reģions, kas atrodas netālu no viņas savrupmājas Montesito.
Karaļnama fani ātri pamanīja, ka Meganas vīns tiek izdots vienā laikā ar karaļa Čārlza, un sociālajos tīklos slavēja monarha trāpīgo biznesa stratēģiju: "Lielisks darbs, Haigrova!" Piedāvājums ar atlaidi izrādījies īpaši veiksmīgs, un pēc tā izziņošanas karaļa Čārlza piedāvātie vīni ātri izpārdoti, taču tagad tīmeklī tie atkal pieejami.
Karaļa dzirkstošais angļu rozā vīns maksā 34,95 eiro par pudeli un ir pirmais augstākās kvalitātes angļu dzirkstošais vīns, kas nes monarha vārdu. Tas ekskluzīvi tiek ražots “Herbert Hall” vīna darītavā Haigrovā, un izmantotas ir tikai Anglijā augušās vīnogas. Šis rozā vīns karaļa piedāvāto produktu klāstā ir aptuveni no 2010. gada.

Meganas gaidāmais 2023. gada vīnogu ražas vīns tiek raksturots kā tāds, kurā jūtami "maigi augļu akordi un ilgstoša pēcgarša", un tas būs “tieši laikā vasaras izklaidēm”. Hercogiene vēl nav atklājusi cenu savam Kalifornijas rozā vīnam.
Karalis pirmo reizi sāka pārdot produktus no Kornvolas hercogistes īpašumiem 1990. gados. Ienākumi no Haigrovas zīmola pārdotajiem produktiem tiek ziedoti labdarībai un atbalsta “Karaļa fonda” darbību, savukārt peļņa no Meganas biznesa projektiem nonāk hercogienes privātajā kontā.

Karaļa Čārlza zīmola “Highgrove”/”Duchy Originals” produkcija





Šis nav pirmais gadījums, kad Meganas un karaļa piedāvātie produkti uzsāk savstarpēju konkurenci. Pērn hercogiene piedāvāja aveņu ievārījumu, ko laida tirgū kā zīmola “American Riviera Orchad” produktu, pirms zīmolu pārdēvēja par “As Ever”. Šis ievārījums šķita kopija karaļa jau sen tirgū esošajai receptei.
Pēc tam, kad Megana paziņoja par savas zemeņu zaptes izdošanu, karaļa Čārlza Haigrovas bioloģiskais zemeņu ievārījums piedzīvoja pārdošanas pieaugumu, jo karaļnama atbalstītāji izvēlējās monarha versiju.
Jaunais vīnu piedāvājums no abām pusēm liecina par atkārtotu karalisko produktu konkurenci. Hercogiene vīnu pārdošanā nodod 1. jūlijā, kas sakrīt ar princeses Diānas dzimšanas dienu.
Viņas zīmols "As Ever" nesen laida klajā savu otro kolekciju, kurā ietilpst ierobežota daudzuma apelsīnu ziedu medus (28 dolāri) un aprikožu ievārījums par 9 un 14 dolāriem. Gan ievārījums, gan medus tika izpārdots jau dažu minūšu laikā pēc nonākšanas pārdošanā viņas oficiālajā mājaslapā.

Paziņojot par saviem jaunākajiem produktiem, Megana teica: "Mēs esam priecīgi paziņot, ka daudzi no mūsu pirmās "As Ever" kolekcijas iecienītākajiem produktiem ir atgriezušies, un mēs esam pievienojuši kaut ko jaunu. Mēs ceram, ka atradīsiet īpašus gardumus, kas sniegs jums un jūsu tuviniekiem papildu prieku."

Abi karaliskie vīni, kas mērķē uz šīs vasaras tirgu, jau tuvākajās nedēļās parādīs, kurš rozā vīns iegūs pārsvaru.