Šefpavārs Gordons Remzijs atklāj, kādu ēdienu nekad nepasūtītu restorānā
foto: ddp/Capital Pictures / Vida Press
Gordons Remzijs darbībā Bergenā, Norvēģijā 2019. gadā.
Slavenības

Šefpavārs Gordons Remzijs atklāj, kādu ēdienu nekad nepasūtītu restorānā

Izklaides nodaļa

Jauns.lv

Pazīstamais šefpavārs Gordons Remzijs dalījies savos labākajos padomos, kā restorānā pasūtīt tikai visgardākos ēdienus, un atklāja arī vienu produktu no ēdienkartes, ko viņš nekad nepasūtītu.

Šefpavārs Gordons Remzijs atklāj, kādu ēdienu neka...

Intervijā izdevumam "Town and Country" Remzijs pastāstīja, ka dienas zupa, kas atrodama daudzu iestāžu ēdienkartē, ir tā, ko viņš noteikti nepasūtītu. Pēc viņa teiktā, to bieži gatavo, lai izlietotu sastāvdaļu atliekas no iepriekšējās dienas. "Pirms pasūtīt dienas zupu, pajautājiet, kas ēdienkartē bija vakar. Reizēm īstās dienas ēdiens var vairāk līdzināties vakardienas palieku zupai," jokoja Remzijs.

Vietējās rekomendācijas - labāko ēdienu atrašanas atslēga

Remzijs iesaka vērsties tieši pie oficiantiem. Lielākā daļa viesmīļu ir labi pazīstami ar ēdienkarti un var ieteikt gan speciālus šefpavāra ēdienus, gan apmeklētāju iecienītākos ēdienus. "Viss atkarīgs no restorāna, taču oficianti parasti nogaršo lielāko daļu ēdienkartes ēdienu un var pastāstīt, ko šefpavārs nesen pievienojis, vai arī to, ka vietējie iedzīvotāji iecienījuši visvairāk," norādīja Remzijs, piebilstot, ka no viņiem var saņemt lieliskus ieteikumus.

Sarkanie karogi, kuriem vērts pievērst uzmanību restorānā

Remzijs arī dalījās savos novērojumos par to, no kā vērts izvairīties restorānā. Viņš brīdināja cilvēkus no iestādēm, kas sevi reklamē kā "labākos pasaulē" vai "slavenākos".

Vēl viens nozīmīgs trauksmes signāls - pārāk garš speciālo piedāvājumu saraksts. Pēc Remzija teiktā, speciālie piedāvājumi vairs nav "speciāli", ja to ir vesels saraksts. "Īpašo piedāvājumu mērķis ir tos pārdot par vakaru. Ja to ir desmit, tad tur nav nekā īpaša," atzinis Remzijs, vēsta "The Express".