Kolorīti viesi, piedauzīgi makarūni un pikanti priekšnesumi: "SexyStyle" nosvin 18 gadu jubileju un jauna veikala atklāšanu
23. augustā Latvijā vadošais intīmpreču uzņēmums "SexyStyle" nosvinēja 18 gadu jubileju. Svinības notika jaunajā veikalā un tajās piedalījās kolorīti viesi, kuri varēja baudīt dažādas uzkodas un vērot pikantus priekšnesumus.
Pasākuma laikā viesi saņēma dāvanas no "SexyStyle". Sanākušos priecēja Drag Queens uzstāšanās, improvizācijas teātris – duo DIVAS, kā arī dažādas tematiskas norises, kā, piemēram, shibari performance.
Atzīmējot savu pilngadību, uzņēmums atsvaidzinājis savu zīmolu, ieviešot jaunu logo un, mainot zīmolvedības principus, kā arī pārcēlās uz jaunu veikalu pašā centrā: Tērbatas un Lāčplēša ielas krustojumā.
Kolorīti viesi, piedauzīgi makarūni un pikanti priekšnesumi: "SexyStyle" nosvin 18 gadu jubileju
23. augustā Latvijā vadošais intīmpreču uzņēmums "SexyStyle" nosvinēja 18 gadu jubileju. Svinības notika jaunajā veikalā un tajās piedalījās kolorīti viesi, ...
"Pārceļoties uz jaunu vietu, kā prioritāti esam uzstādījuši klienta pieredzi – labsajūtu un kvalitatīvu servisu. Mūsu jaunais veikals ir vēl plašāks, gaišāks un estētiski pievilcīgāks nekā iepriekšējais. Mums ir svarīgi padarīt intīmpreču nozares veikalus cilvēkiem pieejamus, draudzīgus un patīkamus, cenšoties atspoguļot, ka par seksualitāti var runāt daudzpusīgi, un ikviens cilvēks, lai vai cik ieinteresēts, ir aicināts pie mums uzzināt un izprast savu seksualitāti no dažādām šķautnēm! Papildu tam, šogad "SexyStyle" svin savu pilngadību – 18 gadus, šo 18 gadu laikā esam nemitīgi auguši, attīstījušies gan tandēmā ar sadarbības partneriem, gan mūsu klientiem, ieklausoties to vēlmēs un vajadzībās,” pauž "SexyStyle" vadītājs Mārtiņš Jēkabsons.
Intīmpreču veikali – kauns vai norma?
Intīmpreču veikali jau sen nav biedējošas vietas, kurās ieskatās tikai retais, – "SexyStyle" uzsver, ka seksualitāte ir ikviena cilvēka viena no dzīves pamatsastāvdaļām, – no tās nav nedz jākaunās, nedz jābaidās. To sevī ietver arī jaunā veikala gaišās telpas, kas aicina ikvienu interesentu uzzināt vairāk; daudzveidīgās preces, sākot ar naktsveļu un beidzot ar seksa rotaļlietām, un nerimstošās darbinieku profesionālās pilnveides apmācības, lai ikviens spētu orientēties plašājā seksualitātes lauciņā no dažādiem skatupunktiem. "SexyStyle" jaunajā veikalā ir aicināts ikviens cilvēks, neatkarīgi no tā dzimuma vai dzimtes piederības, vecuma vai etniskās piederības – seksualitāte ir kūsājoša ikvienā no cilvēkiem.
Jauns logotips – jauna ēra
"Līdz ar nobrieduša cilvēka vecuma sasniegšanu, mēs vēlamies atspoguļot to arī savā zīmola dizainā. Zīmola jaunais logotips ir atturīgs, taču iemieso stabilitāti un drošības sajūtu, kādu "SexyStyle" vēlas radīt saviem klientiem, darbiniekiem un sadarbības partneriem. Logotipa pamatīgums skaidri iezīmē "SexyStyle" spēcīgo ietekmi nozarē. Izvēlētā rozā krāsa nodrošina pēctecību vēsturiskajam logotipam, vienlaikus tai piešķirts dziļums un briedums, izvēloties piesātināti rozā toni. Papildu zīmola logotipam ir izstrādāts arī īpašs simbols sirds veidolā. Sirds ir mīlestības un kaisles, kā arī rūpju un labklājības simbols. "SexyStyle" piedāvātie produkti un pakalpojumi palīdz dažādot pāru un indivīda seksuālo dzīvi, kā arī rūpējas par seksuālo veselību un baudu kā veselīga dzīvesveida sastāvdaļu. Tāpēc arī izvēlējāmies sirdi kā mūsu uzņēmuma simbolu un papildinājām to ar mūsu logotipu,” stāsta "SexyStyle" vadītājs Mārtiņš Jēkabsons.