Bekhems iepozē bokseršortos un ar laulības gredzenu pirkstā! FOTO
Deivids Bekhems demonstrē jaunāko apakšveļas kolekciju un savu aizvien nevainojamo augumu.
Slavenības

Bekhems iepozē bokseršortos un ar laulības gredzenu pirkstā! FOTO

Jauns.lv

Bijušais futbolists Deivids Bekhems (39) atkal izģērbies kameru priekšā. Viņš pozējis savas jaunākās – 2015. gada pavasara – apakšveļas un apģērbu kolekcijas reklāmas fotogrāijām.

Bekhems iepozē bokseršortos un ar laulības gredzen...

Sadarbībā ar zīmolu „H&M” Deivids Bekhems izstrādājis un pircējiem piedāvā jaunāko apakšveļas un mājas tērpu „Bodywear” kolekciju un debitē ar pavisam jaunu apģērbu līniju „Modern Essentials”.

Kādā no attēliem Bekhems pozē melnā piegulošā uzvalkā un zamša kurpēs, bet citā viņš demonstrē svītrainus bokseršortus un šķietami ērtu mājas džemperi, bet viņa zeltnesī spoži mirdz laulības gredzens.

Pirmā Bekhema kolekcija, ko viņš bija izstrādājis veikalu ķēdei „H&M”, tirdzniecībā nonāca 2012. gadā īsi pirms Valentīndienas. Pirms tam Deividam bija līgums ar modes namu „.Armani”. Divu gadu garumā viņš bija šī zīmola reklāmas seja. Redzot, ka Bekhema reklamētā apakšveļa modes namam nesusi trīskārt lielāku peļņu nekā tika cerēts, sportists nolēma pats pievērsties apakšveļas biznesam un gadu pēc līguma beigām ar zīmolu „Armani”, pats prezentēja savu pirmo apakšveļas līniju.

„Deividam ļoti patika sadarbība ar „Armani”,” atceras kāds paziņa. „Šis viņam arīdzan bija finansiāli ļoti ienesīgs laiks. Taču viņš pats vēlējās izmēģināt laimi modes biznesā. Veļa, ko demonstrēja Deivids, kļuva par absolūtu hitu. Ienākumi par pārdoto vīriešu apakšveļu vairāk nekā trīskāršojās. No 10 miljoniem sterliņu mārciņu gadā šīs cipars palielinājās līdz 35 miljoniem. Arī Deivida paša izdotā apakšveļas līnija ir augstas kvalitātes, pievilcīga dizaina, taču maz ticams, ka vairumam tā izskatās tikpat satriecoši kā viņam.”

Arī Deivida vecākie dēli jau kļuvuši par pieprasītiem modeļiem. Romeo (12) otro gadu ir līgums ar prestižo zīmolu „Burberry”, savukārt vecākais dēls Bruklins (15) kļuvis par zīmola „Reserved” jauno reklāmas seju un janvārī piedalījies savā pirmajā fotosesijā.

Deivids Bekhems piedāvā veļas un apģērbu kolekciju 2015. gada pavasarim

Sadarbībā ar zīmolu „H&M” Deivids Bekhems izstrādājis jaunāko apakšveļas un mājas tērpu „Bodywear” kolekciju un debitē ar pavisam jaunu apģērbu ...

Sadarbībā ar veikalu tīklu H&M bijušais futbolists Deivids Bekhems prezentē savu jaunāko „Bodywear” kolekciju. Šoreiz viņš tajā piedāvā „labi derošas, ērtas un arī stilīgas” peldbikses.

Deivida Bekhema jaunā peldbikšu kolekcija 2014. gada vasarai

Deivids Bekhems 2012. gada „H&M” reklāmas fotosesijā

Deivids Bekhems 2007. gada un 2009. gada „Armani” reklāmas fotosesijā

Bruklins Bekhems pozē apģērbu zīmolam

2015. gada janvārī Deivida un Viktorijas Bekhemu vēcākais dēls Bruklins kā modelis piedalījies savā pirmajā fotosesijā. Viņš izvēlēts par zīmola ...

Deivida un Viktorijas Bekhemu dēls Romeo Bekhems jau no 10 gadu vecuma ir zīmola „Burberry” reklāmas seja

Zīmola „Burberry” reklāmas seja Romeo Bekhems

Deivida un Viktorijas Bekhemu dēls Romeo Bekhems jau no 10 gadu vecuma ir zīmola „Burberry” reklāmas seja

Kasjauns.lv, Foto: All Over Press