Kašers pastāsta, kā radies slavenais Dona "Eirovīzijas" tērps un ko tas simbolizē
Lielu sabiedrības uzmanību ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē izraisīja dziedātāja Dona starptautiskā konkursa "Eirovīzijas” tērpi. Modes mākslinieks Kašers sociālajā vietnē "TikTok” atklājis, kā veidoti greznie skatuves tērpi.
Kašers norāda, ka Dona "Eirovīzijas" tērpa izstrādei kā vienojošā koncepta vadlīnija izmantota dziesmas "Hollow" videoklipā redzamā zilā krāsa, kas caurvīta visos Dona tērpos un kostīmos.
"Varētu teikt, ka mēs izveidojām tādu kā mazo mini kolekciju,” sacīja Kašers.
@kasherbloom Eirovīzijas tērpu atskaite! @Dons #eurovision2024 #Hollow #Dons #fashion ♬ original sound - Kasher Blums-Blumanis
Viņš uzsver, ka karaliski zilā krāsa izvēlēta apzināti, jo tā izstaro pārliecību, simbolizē uzticību, iekšējo mieru un brīvību.
Īpašs tērps bijis ne tikai tas, ar kuru Dons kāpis uz galvenās "Eirovīzijas” skatuves, bet arī izgājienam uz tirkīzilā "Eirovīzijas” paklāja - tam speciāli radīts apģērbs ar dubulto zīda žaketi un biksēm.
Savukārt, runājot par galveno skatuves tērpu, kas jau publiskajā telpā paspējis izraisīt pretrunīgu reakciju, Kašers norāda - tas stiepts uz īpaša manekena, kas pielāgots Dona fiziskajai formai.
Pēc mākslinieka teikā, katrs apģērba gabals radīts tā, lai no tā kopumā varētu izveidot 25 dažādus tēlus.