TV

Jauns seriāls pēta, vai gadu starpība ir šķērslis mīlestībai

Jauns.lv

Vai gadi ir tikai skaitlis, un mūsdienās tie nav šķērslis, lai veidotu attiecības un atrastu mīlestību? Tagad astoņas pašpārliecinātas un apņēmīgas dāmas uz laiku pamet savas mājas, lai atrastu mīlestību Meksikas villā pavisam jaunā “discovery+” iepazīšanās seriālā “Milfu villa” (“Milf Manor”). Šī dinamiskā sieviešu grupa lieliski izprot mīlestības noteikumus. Pieredzējušajām dāmām ir gadu desmitiem ilga attiecību pieredze, kas nu tiek likta lietā, lai veidotu ilgtermiņa attiecības ar krietni jaunākiem pretējā dzimuma pārstāvjiem.

Jauns seriāls pēta, vai gadu starpība ir šķērslis ...

Seriāla laikā sievietes ir spiestas pieņemt nopietnus lēmumus, lai atrastu mīlestību spriedzes nokaitētā vidē. Dalībnieču vidū ir, piemēram, mērķtiecīgā Pola (47) - fitnesa studijas īpašniece no Meksikas, kura pašlaik dzīvo Maiami, spontānā Kelle (50) - ballīšu cienītāja no Orindžas apgabala Kalifornijā, Eiprila Džeina (59) - fitnesa instruktore un dziedātāja no Losandželosas un Šonna (50) - pasākumu plānotāja. Viņu sirdis dosies iekarot virkne drosmīgu džentlmeņu.

Katrā “Milfu villas” epizodē ir uzdevumi un izaicinājumi, kas pierādīs, vai saikne starp iepazīšanās šova dalībniekiem ir patiesa un vai kādam no viņiem ir pienācis laiks pamest villu. Vai ar savu žilbinošo izskatu jaunie džentlmeņi spēs iekarot dāmu sirdis, vai arī vīriešu uzvedība pierādīs, ka viņi nav nobrieduši nopietnām attiecībām un viņiem villa būs jāpamet? Savstarpējo attiecību ķīmija, greizsirdība un intrigas uzturēs skatītāju interesi visas sezonas garumā.

“Milfu villa” skatāma straumēšanas platformā “discovery+” nākamās paaudzes televīzijā “Go3”.

Par “Warner Bros. Discovery”

Warner Bros. Discovery (NASDAQ: WBD) ir vadošais globālais mediju un izklaides uzņēmums, kas rada un izplata pasaulē visdiferencētāko un pilnīgāko satura un zīmolu portfeli televīzijā, filmās un straumēšanas platformās. Warner Bros. Discovery, kas ir pieejams vairāk nekā 220 valstīs un teritorijās, un 50 valodās, iedvesmo, informē un izklaidē auditoriju visā pasaulē, izmantojot savus ikoniskos zīmolus un produktus, tostarp: Discovery Channel, Discovery+, CNN, DC, Eurosport, HBO, HBO Max, HGTV, Food Network, OWN, Investigation Discovery, TLC, Magnolia Network, TNT, TBS, truTV, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel, Warner Bros. Pictures, Warner Bros. Television, Warner Bros. Games, New Line Cinema, Cartoon Network , Adult Swim, Turner Classic Movies, Discovery en Español, Hogar de HGTV un citi.