Nikija Mināža kļuvusi par "Pepsi" reklāmas seju
Amerikāņu repere Nikija Mināža kļuvusi par kompānijas "Pepsi" jaunā atspirdzinošā dzēriena "Pop" reklāmas seju.
Ārzemju mediji pieļauj, ka 29 gadus vecā dziedātāja parakstījusi vairākus miljonus dolāru vērtu līgumu ar atspirdzinošo dzērienu un uzkodu kompāniju.
Popzvaigzne pagājušomēnes piedalījusies jaunā produkta reklāmas filmēšanā Dienvidamerikā, apstiprināja kompānijas "Glu agency" vadītājs Dereks Džeksons, kurš darbojās kā starpnieks.
"Visticamāk, reklāmu varēsiet noskatīties tuvāko divu mēnešu laikā," viņš teica biznesa žurnālam "Forbes". "Tas būs jauns "Pepsi" dzēriens "Pop", un viņa būs šī zīmola seja. Tas būs ugunīgi!"
Četru miljonu mārciņu (3,38 miljonu latu) ienākumi pagājušajā gadā nodrošināja Mināžai 15.vietu "Forbes" pelnošāko hiphopa mūziķu sarakstā, taču dziedātāja cer palielināt savu bagātību, jūnijā dodoties koncertturnejā pa Lielbritāniju.
Pirms jaunā albuma "Pink Friday: Roman Reloaded" viņa sociālajā tīklā "Twitter" paziņojusi par plāniem uzstāties Londonā, Birmingemā un Mančestrā.
Repere Nikija Mināža
LETA/Foto: Bulls Press