Beidzot! Modele rāda, kā pareizi jāreklamē rotaslietas. FOTO
Vislabākais veids, kā reklamēt sevis izdotu preci? Fotografēties līdzās seksapīlā tērpā un pavedinošās pozās! Vismaz tā uzskata britu modele Džordana (īstajā vārdā Keitija Praisa), kura nesen prezentējusi savu juvelierizstrādājumu līniju.
Modele Džordana popularitāti iemantoja, pateicoties saviem sievišķajiem daiļumiem – kuplajām krūtīm, ko viņa karjeras laikā ir vairākkārt palielinājusi, samazinājusi un atkal palielinājusi. Reiz pat Džordana gribēja izņemtos implantus pārdot izsolē par diviem miljoniem dolāru, taču nepieteicās neviens potenciālais pircējs, kurš kārotu tos iegūt savā īpašumā. Vismaz par šādu cenu ne...
Nesen sadarbībā ar zīmolu „Lemonade” modele izdevusi savu juvelierizstrādājumu līniju „KP Rocks”. „Lemonade” pazīstami ar kristāliņiem rotātu preču izstrādi. Viņi tirgū piedāvā kristāla rotas, kristāliem rotātus apģērbus, kurpes, somiņas, matu aksesuārus un mobilos tālruņus.
Džordana karjeru izklaides industrijā sāka, pozējot puskaila britu bulvārpreses izdevuma „The Sun” „trešās lapas” rubrikai, kurā publicētas fotogrāfijas ar puskailām meitenēm.
Trīs bērnu māmiņa piedalījusies arī vairākos realitātes šovos, kā arī sacentusies par britu nomināciju Eirovīzijas dziesmu konkursam, bet pēdējos gados viņa sarakstījusi vairākas autobiogrāfiskas un bērnu grāmatas, kā arī izdevusi savu apģērbu līniju un citus produktus.