BMW 2-Series Active Tourer: tradīciju slepkava
Vizuāli priekšpiedziņas BMW nav izmainījies līdz nepazīšanai, saglabājot visus raksturīgākos bavārieša dizaina elementus.
Auto un tehnoloģijas

BMW 2-Series Active Tourer: tradīciju slepkava

Jauns.lv

Ar putām uz lūpām Ferrari darboņi lielijās, ka nekad mūžā neskries līdzi modei un pilnpiedziņas dubļu bridēju no viņiem nesagaidīt. Sagaidījām!

Sagaidījām vēl kādu dīvainu tradīcīju slepkavību. Kurš gan nezina, ka bēdīgi slavenais BMW līdz šim bijis tikai un vienīgi aizmugurējās piedziņas izpildījumā? Protams, ja neskaita xDrive, kur pie darba pielikti visi četri riteņi, bet tas jau ir cits stāsts. Tieši aizmugurējās piedziņas dēļ šo auto iecienījuši tā dēvētie sportiskās braukšanas piekritēji un arī drifta trasēs galvenokārt dominē tieši BMW.

Tas mirklis ir pienācis un BMW iepazīstinājis ar pirmo priekšējās piedziņas eksemplāru - BMW 2-Series Active Tourer. Paši bavārieši ir pārliecināti, ka tieši otrā sērija ar priekšpiedziņu kļūs par vispieprasītāko pilsētas automobili. Tiesa gan, bavārieši cerēja arī uz galvu reibinošiem elektriskā i3 panākumiem.

Pēc pašu ražotāju domām par populārāko BMW 2-Series Active Tourer vajadzētu kļūt variantam ar trīs cilindru 1,5 litru benzīna dzinēju, kura jauda ir 136 zirgspēki. Tas pats dzinējs, kuru mēs jau esam redzējuši zem MINI motora pārsega.

Visekonomiskākam vajadzētu būt BMW 218d ar divu litru 150 zirgspēku dīzeļmotoru, kurš pēc rūpnīcas dokumentiem tērēs vidēji 4,1 litru degvielas. Šis eksemplārs līdz 100 km/h spēs ieskrieties 8,9 sekundēs.

Zinātāji gvelž, ka līdz gada beigām ieraudzīsim arī M Sport un septiņvietīgo versiju.

Kasjauns.lv, Foto: publicitātes foto