Kompānija uzsver, ka simtiem miljonu dolāru ir iztērējusi apavu, kas pazīstami ar zvaigzni, strīpām un gumijas purngalu, reklamēšanā, tomēr "Converse" atzīst, ka ir guvusi labumu no papildu publicitātes, ko sniedz grāmatas, žurnāli, filmas un televīzijas šovi.
Bizness un ekonomika
2014. gada 15. oktobrī, 13:36
Kompānija "Converse" uzsāk tiesu cīņas pret kedu imitācijām
Visā pasaulē populāro ASV kedu ražotājs "Converse" ir vērsies tiesā ar prasību pret 31 kompāniju, tostarp tādiem modes sektora milžiem kā "Kmart", "Wal-Mart", "Ralph Lauren Corporation" un "Tory Burch" par leģendārā dizainera dizaina apavu kopēšanu, masu ražošanu un imitāciju pārdošanu.
"Nike" meitasuzņēmums tiesā vērsies ne tikai pret ASV kompānijām, bet arī četriem Ķīnas, diviem Kanādas, kā arī Austrālijas, Itālijas un Japānas uzņēmumiem.
"Converse" arī prasa, lai Starptautiskā Tirdzniecības komisija aizliedz leģendārā Čaka Teilora dizaina apavu imitācijas ievešanu, izplatīšanu, pārdošanu un lietošanu ASV teritorijā.
"Mēs apsveicam godīgu konkurenci, tomēr nedomājam, ka kompānijām ir tiesības kopēt Čaka firmas zīmes izskatu," norādīja "Converse" ģenerāldirektors un prezidents Džims Kalhuns.
"Converse" kedas ASV basketbola laukumos pirmo reizi parādījās 1917.gadā, un kopš tā laika kompānija ir pārdevusi vienu miljardu apavu pāru visā pasaulē.
BNS, Foto: All Over Press