FOTO: Pērn TC Origo apmeklētāju skaits pārsniedzis 20 miljonus
foto: (Foto: Publicitātes)
Bizness un ekonomika

FOTO: Pērn TC Origo apmeklētāju skaits pārsniedzis 20 miljonus

Reklāmas projekts
0

Tirdzniecības centrs “Origo” atkārtoti atzīts par vienu no Rīgas iedzīvotāju un pilsētas viesu galvenajām iepirkšanās vietām. 2024. gadā “Origo” ir nostiprinājis savu pozīciju kā viens no visvairāk apmeklētajiem tirdzniecības centriem Latvijā, piesaistot 20,5 miljonus apmeklētāju, kas ir par 3% vairāk nekā iepriekšējā gadā. Tas liecina par centra augsto konkurētspēju un jaudu piesaistīt pastāvīgus klientus, pateicoties ērtai un pieejamai atrašanās vietai un stratēģiskai nomnieku atlasei.

"Rīgas centra apkaime piedzīvo strauju izaugsmi, vienlaikus veicinot multifunkcionālā centra “Origo” apmeklētāju plūsmas pieaugumu. To augstu novērtē mūsu sadarbības partneri un nomnieki, kas izvēlas paplašināt tirdzniecības platības, saskatot ilgtermiņa sadarbības iespējas un apjomu. Arī nākotnes attīstības plāni, piemēram, Satekles biznesa centra izveide, kura atklāšana plānota jau šogad, vēl vairāk stiprinās šīs vietas pievilcību. Mūsu mērķis ir nodrošināt ērtu un ilgtspējīgu iepirkšanās vidi ar plašu ikdienas preču un pakalpojumu piedāvājumu. Tāpēc aktīvi investējam pieejamas un funkcionālas vides izveidē, kā arī sadarbojamies ar kvalitatīviem un pircēju pieprasītiem nomniekiem. Šī stratēģiskā pieeja atspoguļojas t/c “Origo” atpazīstamības un apmeklētības rādītājos, kas gadu no gada nostiprina mūsu līderpozīciju kā vienam no vadošajiem iepirkšanās un atpūtas centriem Rīgas centrā,” uzsver uzņēmuma “Linstow Baltic” un multifunkcionālā centra “Origo” komercdirektore Evija Majevska.

Jau trešo gadu pēc kārtas tirdzniecības centrs “Origo” ir saglabājis vadošo pozīciju kā atpazīstamākais un apmeklētākais iepirkšanās centrs Rīgas centrā. Saskaņā ar kompānijas “Kantar Latvia” tirgus pētījuma datiem “Origo” ir ne tikai pircēju iecienītākais tirdzniecības centrs Rīgas centrā, bet arī viens no atpazīstamākajiem šī segmenta pakalpojumu sniedzējiem Latvijā ar kopējo atpazīstamību ap 90%. Stabilais apmeklētāju skaita pieaugums 2024. gadā veicinājis arī apgrozījuma pieaugumu par 3%, sasniedzot 94,6 miljonus eiro. Tādējādi pieprasījums pēc ikdienas pirkumiem “Origo” turpina kāpt, apliecinot tā konkurētspēju un klientu uzticību.

Daudzveidīgs sortiments un pakalpojumu klāsts

T/c “Origo” nomnieku portfelis ir daudzveidīgs un nodrošina dažādas pircēju vajadzības, piedāvājot plašu ikdienas nepieciešamo preču un pakalpojumu klāstu, kas ļauj vienuviet iegūt visu nepieciešamo ikdienas dzīvei.

Pavasarī jau plašākās telpās durvis vērs paplašinātais “Euronics” veikals, nodrošinot jaunākos tehnoloģiju inovāciju risinājumus – plašāku veselības, skaistumkopšanas, kā arī virtuves un televizoru preču sortimentu. Rūpēs par vides ilgtspēju un atbalstot aprites ekonomiku, martā t/c “Origo” piedāvājumu papildinās jaunākais “Kilomax” zīmola veikals, kas specializējas lietotu apģērbu tirdzniecībā ar piegādēm no Eiropas valstīm. Tas jau būs astotais zīmola veikala Rīgā, kas piedāvā plašu zīmolu klāstu ar jauniem un mazlietotiem apģērbiem. Papildus tam šogad gaidāmi vēl vairāki jaunumi, lai pircējiem piedāvātu maksimālu iepirkšanās pieredzi.

Savukārt pērn t/c “Origo” piedāvājumu papildināja: dzīvesveida un dizaina preču koncepta veikals “Miniso”, ēdināšanas segmentā – Āzijas virtuves restorāns “Ginger” un Baltijā lielākā kafejnīca “Caffeine”, kā arī saldumu veikals “Candy Pop”. Sporta un aktīvā dzīvesveida piekritējiem atvērts “Puma Factory Outlet”, bet mājlietas var atrast “Home&You”. Pēc veikala rekonstrukcijas plašākās telpās atvērts demokrātisko cenu zīmola veikals “Sinsay” ar vēl bagātīgāku mājlietu preču piedāvājumu. Būtisks ieguvums klientu ērtībai ir “Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centrs, kā arī Latvijas zīmola “Virši” koncepta veikals. Šie papildinājumi nostiprina t/c “Origo” kā daudzfunkcionāla iepirkšanās centra pozīcijas, kas pielāgotas mūsdienu patērētāju vajadzībām.

TC Origo

Pircēju novērtēts papildinājums pakalpojumu segmentā ir profesionālā pašapkalpes veļas mazgātava “Smaržo”, kur stundas laikā viegli un ātri var izmazgāt un izžāvēt apģērbu, apvienojot to ar iepirkšanos vai pusdienošanu.

Pašapkalpes veļas mazgātava “Smaržo”

Ērta piekļuve un daudzveidīgs piedāvājums

Stratēģiski nozīmīgā atrašanās vieta ar ērtu piekļuvi, plašā preču un pakalpojumu izvēle, attīstītā infrastruktūra un modernā vide padara t/c “Origo” par iecienītu iepirkšanās vidi lielai daļai Rīgas un Pierīgas iedzīvotāju.

T/c “Origo” mērķtiecīgi veidots kā mūsdienīgs, ilgtspējīgs un inovatīvs iepirkšanās centrs, kas nodrošina ērtu pieejamību un harmoniski integrējas pilsētvidē. To augstu novērtē arī mūsu pircēji, izceļot gan daudzpusīgo piedāvājumu, gan arī ērto piekļuvi ar dažādiem transporta līdzekļiem un plašās pazemes autostāvvietas un velo novietošanas iespējas.  

TC Origo autostāvvieta

* Kantar tirgus pētījums norisinājās gan interneta vidē, tajā no 2024. gada 18. līdz 29. aprīlim aptaujājot 920 Rīgas un Rīgas apkaimes iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 64 gadiem, gan arī tiešajās intervijās t/c “Origo”, no 15. līdz 19. maijam aptaujājot 300 apmeklētājus.

Par t/c “Origo”

2020. gadā rekonstruētais un paplašinātais tirdzniecības centrs “Origo” ir viens no modernākajiem iepirkšanās centriem Latvijā. Jaunās ēkas pirmajos trīs stāvos izvietotas ērtas tirdzniecības un pakalpojumu sniedzēju telpas, savukārt ēkas augšējos trīs stāvos atrodas “Origo One” biznesa centrs ar augstvērtīgiem A klases birojiem. Tirdzniecības centrā “Origo” pieejams plašs vietējo un starptautisko zīmolu klāsts, tostarp “Home&You”, “Springfield”, “Women’secret”, “Ivo Nikkolo’’, “Reserved”, “Lindex”, “Douglas”, “Sportland’’, “Skechers”, “Sinsay”, “Multilukss”, “LMT”, “Virši”, “Euronics”, “Stenders”, “Vapiano”, “Ginger”, “Gan Bei”, “Caffeine”, “Rimi Hyper”, “Rimi Mini”, “Veselības centrs 4”, “E. Gulbja Laboratorija’’ un “Rīgas satiksme”.

Plašāka informācija: www.origo.lv