Auto un tehnoloģijas

Auto ziņas: Vai ķīniešu elektromobilim GWM Ora pretrūsas apstrādi jāveic biežāk?

Biznesa nodaļa

Jauns.lv

Pretrūsas apstrādes uzņēmumam "Krown Latvija" iegadījies interesants "pacients" - ķīniešu elektromobilis GWM Ora. Mazi auto diemžēl nerūsē mazāk par lielajiem, drīzāk jau otrādi.

Tāpēc kopā ar ar GWM pārstāvi "Īle Auto" nolemts izpētīt Ora vājās vietas un sagatavot to gaidāmajai ziemai. Korozijas riskam visvairāk pakļautas arkas, sliekšņi un dažādas nepiesegtas "kabatas" virsbūvē. Turklāt Krown Latvia novērojis, ka mazās klases auto no Āzijas pretrūas apstrāde nepieciešama biežāk. Auto no Ķīnas darbnīcā gan nav bieži viesi - GWM Ora ir varbūt desmitais Made in China.

foto: Ekrānuzņēmums
Korozijas riskam visvairāk pakļautas arkas, sliekšņi un dažādas nepiesegtas "kabatas" virsbūvē.
Korozijas riskam visvairāk pakļautas arkas, sliekšņi un dažādas nepiesegtas "kabatas" virsbūvē.

"Šķiet, ka visam, kas ražots Ķīnā, jābūt sliktas kvalitātes, bet tā nav. Šis auto dažviet ir pat pāris soļus priekšā Eiropas analogiem," saka "Kronw Latvija" pārstāvis Raivis Alksnis. Noņemot baterijas un apakšdaļas aizsargus, var redzēt, ka tur viss izdarīts pietiekami kvalitatīvi. GWM pārstāvjiem pagaidām arī nav plašas pieredzes ar Ora uzvedību ziemā, jo elektromobiļu tirdzniecība sākās februārī, kad ziema jau gāja uz beigām.