Auto un tehnoloģijas

Auto ziņas: Lexus UX ir pieejams kā elektriskajā, tā hibrīda variantā - bet kurš ir labāks?

Biznesa nodaļa

Jauns.lv

To atklāj TV Autoziņu eksprestests. UX300e ar priekšējo piedziņu un 204 ZS faktiski kļuva par pirmo pilnībā elektrisko Lexus, kam tikai vēlāk sekoja citi.

Ar vienu uzlādi tas var nobraukt līdz 400 km. Savukārt hibrīda variants aprīkots ar 5. paaudzes spēka iekārtu, tērē ap 5 litriem uz 100 km, un kampaņas laikā maksā sākot ar 41 000 eiro.

foto: Ekrānuzņēmums
Jaunā Lexus UX kabīne ir tikpat kvalitatīva un eleganta kā lielajiem modeļiem.
Jaunā Lexus UX kabīne ir tikpat kvalitatīva un eleganta kā lielajiem modeļiem.

Jaunā Lexus UX kabīne ir tikpat kvalitatīva un eleganta kā lielajiem modeļiem. Te Lexus nepieļauj nekādas atkāpes. Premium vai Luxury, mazais UX ir īsts japāņu premium ar super kvalitatīvu kabīni. Taču elektriskajā UX aizmugurē jāsastopas ar augstāku grīdas līmeni, kas neatstāj daudz vietas kurpju purngaliem zem priekšējiem sēdekļiem. Hibrīdā grīda ir zemāka. Tas uzvar arī cenu cīņā. Pat bez īpašām atlaidēm Lexus UX 300h maksā sākot ar 43 700 eiro, un to var dabūt arī izteiksmīgajā F Sport komplektācijā. Pilnpiedziņas modelim tā ir pat ir pamataprīkojumā par 50 300 eiro. Elektriskais UX maksā vismaz 10 000 vairāk, un F sportā to nevar dabūt vispār. UX ir saīsinājums no Urban Explorer, un tas atbilst krosover garam. Par spīti dažām atkāpēm no žanra standartiem, šis Lexus ir izveicīgs un patīkami stūrējams. Tam ir adekvāta 200 ZS jauda, dažādas komplektācijas, pieejama arī pilnpiedziņa.