Auto ziņas: izmēģinājuma brauciens ar jauno "Peugeot Rifter", kas aprīkots ar Latvijā resti sastopamu "ekstru"
Jaunais "Peugeot Rifter" ir viens no vairākiem "Stellantis" koncerna kompaktajiem furgoniem, kas nesen piedzīvojis modernizāciju. Pirmais TV Autoziņu brauciens rāda, kāds ir jaunais "Peugeot Rifter GT" ar dīzeļdzinēju un automātisko pārnesumkārbu.
Uzstājīgā priekšdaļa ar izceltiem dienasgaitas lukturu segmentiem piešķir "Rifter" stilīgu un dominējošu izskatu, bet 17 collu diski un īpašas formas arku aizsargi velk paralēles ar krosoveru pasauli. "Auto Bassadone" jauno "Rifter" piedāvā ar divām dažādām riteņu bāzēm, diviem virsbūves garumiem, kā arī ar N1 jeb komercauto reģistrāciju. Pagarinātais jeb L2 "Rifter" maksā par 1110 eiro vairāk.
TV Autoziņās izmēģinātais "Peugeot Rifter" aprīkots ar Latvijā resti sastopamu "ekstru" - "Zenith Roof". Papildus panorāmas stikla jumtam te ir īpašs caurspīdīgs elements visa salonā garumā, kā arī atlokāma sīklietu kaste virs bagāžnieka, kurš ir milzīgs jebkurā aprīkojumā. Savukārt GT komplektācija kā tāda jau uzreiz aprīkota ar visiem stiklu pacēlājiem (arī bīdamājam durvīm) un automātisko divu zonu kondicionētāju.
Virtuālais mērskalu panelis te atrodas tik augstu, ka tajā patiesi var skatīties pāri mazajai "Peugeot" sporta stūrei. Pati stūrīte ir tik ērta, ka uz vietas ar Rifter var manevrēt tikpat aši un kompakti kā ar iekrāvēju. Taču, lai brauktu ar "automātu", nepieciešams jaudīgākais 1,5 litru dīzelis ar 131 ZS. Tāds Rifter maksā ap 30 - 32 tūkstošiem eiro, kamēr bāzes cena ir krietni zemāka - zem 25 000 eiro. Bāzes dīzeļdzinēja jauda ir mazāka - 100 ZS, bet trīscilindru benzīna dzinējam ir 110. Pasažieru furgona gadījumā izvēle atkarīga no nobraukuma un prioritātēm. Ja nebrauksit ar "Rifteru" uz ārzemēm, bet taisāties vilkt piekabi, dīzelis tik un tā būs ieteicamāks.