Iedzīvotāji augstu vērtē uzņēmuma AS "4finance” produktu servisu
foto: Shutterstock
Bizness un ekonomika

Iedzīvotāji augstu vērtē uzņēmuma AS "4finance” produktu servisu

Sadarbības projekts

Laba servisa iniciatīvas “Komplimentu mēnesis” laikā Latvijas iedzīvotāji tika aicināti vērtēt dažādu nozaru pakalpojumu sniedzēju servisu. Apkopojot vērtējumus, noskaidrots, ka iedzīvotāji augsti novērtē uzņēmuma AS "4finance" zīmolu SMScredit.lv, Ondo.lv un Vivus.lv servisa līmeni, īpaši izceļot AS “4finance” kā pakalpojuma sniedzēja pieklājību, kompetenci un pozitīvo attieksmi.

“Komplimentu mēnesis” šogad norisinājās pirmo reizi, un tas tika organizēts ar mērķi patērētājiem sniegt iespēju dalīties ar atgriezenisko saiti par pakalpojumu sniedzējiem. Ikvienam  pakalpojuma saņēmējam bija iespēja izteikt viedokli un novērtēt kvalitāti, apkalpojošo personālu un pakalpojuma sniedzēja zināšanas par piedāvājumu, komunikācijas kvalitāti, spēju risināt problēmsituācijas, empātiju un attieksmi pret klientu.

"Kopā ar citiem uzņēmumiem un tirgus līderiem balsojumā piedalījās arī AS “4finance”, kas ir pirmais iniciatīvas dalībnieks no finanšu jomas, piedāvājot novērtēt grupas zīmolu – Smscredit.lv, Ondo.lv un Vivus.lv – servisa līmeni."

Balsojuma rezultāti parāda, ka iedzīvotāji kopumā visu trīs zīmolu pakalpojumu līmeni vērtē ļoti pozitīvi, īpaši izceļot pieklājību un pozitīvo attieksmi pret klientu. AS “4finance” zīmoli saņēma augstu novērtējumu arī par atsaucību un godīgumu. Redzams, ka finanšu sektorā īpaši svarīga ir draudzīga attieksme, pakalpojuma sniedzēja pieejamība un atsaucīgi, pretimnākoši konsultanti. 88% Smscredit.lv un 85% Ondo.lv klientu ir gatavi ieteikt citiem. Vivus.lv šis rādītājs ir visaugstākais – 91%.

“Esam gandarīti un pateicīgi mūsu klientiem par saņemto atzinību, pozitīvajiem komplimentiem un konstruktīvajiem komentāriem. Mums ir svarīgi sajust, sadzirdēt un uzklausīt klientus, lai turpinātu pilnveidot un praktizēt uz klientu vērstu pozitīvu un laipnu apkalpošanas servisu, pretī saņemot klientu pozitīvo enerģiju un apmierinātību kā motivāciju turpmākai izaugsmei. Atvērtību, iejūtīgu attieksmi un īstu vēlmi rast risinājumu klienti novērtē augstu, kas patiesi priecē. Ieguldītais darbs darbinieku attīstībā ir atmaksājies un rezultātā redzam ļoti pozitīvas atsauksmes no klientiem. Noteikti atbalstīsim iniciatīvu un piedalīsimies “Komplimentu mēnesī” arī turpmāk, lai sasniegtu vēl labākus rezultātus, jo klients ir visa centrā,” norāda AS “4finance” Latvia klientu apkalpošanas daļas vadītāja Agnese Masa.

Kopā ar “4finance” šogad uzklausīt savu vērtējumu bija gatavi dažādu nozaru pakalpojumu sniedzēji Latvijā: kosmētikas ražotāji Madara Cosmetics, The Body Shop un Stenders; ēdināšanas nozares pārstāvji Pica Lulū, LIDO, Ezītis Miglā, Es mīlu kafiju, Baltic Restaurants kafejnīcas Daily, NoonBox, Restart un Chat; medicīnas centri ARS, Latvijas Amerikas acu centrs  un CORE Terapija; tirdzniecības vietas RIMI, veikali Vietējais top!, Rīgas Centrāltirgus un Domina Shopping; kinoteātris Apollo Kino un Splendid Palace. Tāpat “Komplimentu mēnesī” piedalās Tele2, apdrošināšanas sabiedrība BALTA, Autonams, Moller Auto, Mobilly, privātskola PATNIS, valodu māja Skrivanek, Nordtext, iDeal, Melngalvju nams, IeliecMaisā, KRASO, DPD un Autotransporta direkcija.