Auto ziņas: bez kā es varētu iztikt? Kāda ir "Škoda Octavia" kā darba auto?
Reiz kādā autožurnālā tika apgalvots, ka "Škoda Octavia Combi" ir iespējams, vienīgais automobilis, kāds jums dzīvē reāli nepieciešams - ietilpīgs, uzticams, komfortabls, par pieejamu cenu un stabilu tālākpārdošanas vērtību. Patlaban tādu labā aprīkojumā var nopirkt par nedaudz vairāk kā 26 300 eiro. Bet kāda ir "Škoda Octavia" kā dienesta auto?
Šajā raidījumā "Jungent Latvia", "Shell" mārketinga vadītājs Baltijā Ronalds Dzelme izbrauks ar vairāk nekā 33 000 eiro vērtu "Škoda Octavia Elegance", lai novērtētu, kas tajā patiesi nepieciešams darbam un bez kā varētu iztikt. Atšķirībā no patlaban populārā "Ambition Plus" šai "Octavia Elegance" ir 17 collu diski, bezatslēgas piekļuve, sporta stūre, "Dynamic" pakotne un pat sporta piekare.
Ar 1,5 litru benzīna dzinēju, tā saukto vieglo hibrīdu jeb m-hybrid un 7 pārnesumu ātrumkārbu moon white baltais universālis maksā 33 760 eiro. Ronalda darba "Škoda" aprīkota pieticīgāk, toties viņš ar to 3 gados veicis jau 70 000 km. Baltajam universālim ir lielāks ekrāns un virtuālais panelis. Tas piešķir automašīnai modernu izskatu un priecē acis, bet no šīm divām lietām pa īstam vajadzīga tikai multimēdija un navigācija paneļa vidū. Ja ar automašīnu brauc daudz un bieži, svarīgāki par moderniem ekrāniem ir labi sēdekļi. "Octavia" tādi ir. Sporta sēdekļi ar dziļām viengabala atzveltnēm ir izcila ekstra, taču arī standarta krēsliem neesot nekādas vainas. "Jungent Latvia" autoparkā pārstāvēti abi degvielu tipi, taču Ronalds dotu priekšroku benzīnam, kā arī liftbeka virsbūvei it kā ietilpīgāka universāļa vietā. Kāpēc tā, kāds ir dažādu "Škoda Octavia" reālais degvielas patēriņš, un kāpēc 16 collu diski ir ieteicamāki par 17, uzzināsiet noskatoties visu sižetu.