Auto un tehnoloģijas

Auto ziņas: noskaties, kā praksē darbojas autoservisu platforma

Jauns.lv

"Motointegrator" platformu izveidojis un uztur pazīstamais rezerves daļu un auto piederumu izplatītājs "Inter Cars Latvija". Kā tā īsti darbojas, skaidrojām, meklējot tehnisko palīdzību 13 gadus un gandrīz 190 000 km senam spēkratam.

Šādā vecumā automašīnai var uzkrist visdažādākās kaites. Piemēram šai bieži parādās mistiska čīkstoņa un krakšķi aizmugurējā balstiekārtā. Ja vien apkārtnē pieejams internets, mājaslapa parādīs karti un tuvākos platformā reģistrētos servisus. Rīgā, Imantā tas izrādās "MKserviss". Lai gan ir darba dienas vidus, "MKserviss" piekrīt apskatīt aizdomīgo automašīnu.

foto: Ekrānuzņēmums
Ja vien apkārtnē pieejams internets, mājaslapa parādīs karti un tuvākos platformā reģistrētos servisus.
Ja vien apkārtnē pieejams internets, mājaslapa parādīs karti un tuvākos platformā reģistrētos servisus.

Kamēr "pelēcītis" karājas uz pacēlāja, mēģinām izdibināt "Motointegrator" platformas priekšrocības. "Tas ir ērti gan mums, gan klientiem," apgalvo "MKserviss" servisa vadītāja Arina Meldere, "caur Motointegrator notiek laba komunikācija".

Ikdienā klienti var pieteikties elektroniski, nevis kā mēs - pa telefonu. Piemērotus autoservisus "Mototintegratorā" var meklēt gan pēc atrašanās vietas, gan veicamo darbu veida.

Pastāvīgajiem klientiem iespējams izveidot savu digitālo servisa grāmatiņu. Tā ir automašīnas vēsture ar visiem veiktajiem darbiem. Lai veiktie remontdarbi tiešām parādītos digitālajā grāmatiņā, svarīgi pabeigt reģistrāciju "Motointegrator" platformā, atgādina "Inter Cars Latvija" projektu vadītājs Ivars Klints.