Auto ziņas: iepazīsties, jauns apvidus auto no Dienvidkorejas - "Torres"
Varbūt esat dzirdējuši par Dienvidkorejas uzņēmumu LG. Taču ir kāds cits uzņēmums, ko sauc par KG. KG grupa nopirka kādreizējo "Ssangyong". Tas tiks pārsaukts par "KG Motors", un tā pirmais modelis ir kompaktā - vidējā izmēra krosovers "Torres".
"Ssangyong" logotips, ko veido divi stilizēti pūķi, gan saglabāts. Taču uz "Torres" vieta tam nav atradusies - tikai uz stūres. Torres ražots uz agrāk pazīstama modeļa Korando platformas. Tā nosaukums aizgūts no tāda paša nosaukuma nacionālā parka Čīles Patagonijā Dienvidamerikā. Šis automobilis lielāks par jebkuru kompaktklases SUV, bet nedaudz mazāks par D segmenta SUV. Pie 2,68 metrus garas riteņu bāzes paša "Torresa" garums ir 4,7 metri. Ar ko gan tas konkurē?
Labs piemērs ir "Huyndai Santa Fe". Jaunais "Santa Fe" gan būs ievērojami garāks, turklāt D segmenta modeļi bieži ir septiņvietīgi, kāds Torres nekādi nav. Trešās sēdekļu rindas vietā "Torres" ir apjomīgs bagāžnieks un aizmugurē paaugstināts jumts kā savulaik "Land Rover Discovery". Par to, ka stūrainais aparāts drīzāk ir kompaktlases produkts, liecina dzinējs. Tāds ir tikai viens, benzīna, ar 1,5 l tilpumu un 163 ZS.
"Torres" varēs izvēlēties starp priekšējo un visu riteņu piedziņu. Pārnesumkārba ir tikai automātiskā un ar klasisko, mehānisko sviru. Bāzes aprīkojumā ir ādas sēdekļi, viedā atslēga un 18" diski. Paceļot bagāžnieka dubultgrīdu atklājas, ka "Torres" ir pilnizmēra rezerves ritenis. "Torres" cenas jau publicētas mājaslapā: 36 990 eiro ar priekšpiedziņu, un par 2000 eiro vairāk ar visu riteņu piedziņu. Pagaidām "Torres" pieejams tikai "Quartz" komplektācijā, kam drīz sekos arī "Sapphire", kas gan arī maksās vairāk par 40 000 eiro. Tāpat kā savulaik "Ssangyong" arī "KG Motors" izteikti spiež uz pilnpiedziņu - 2/3 Baltijā pieejamo "Torres" ir ar visiem velkošajiem riteņiem.