„Alkohols ir, paķer Pišu un nāc ciemos,” – šādi par jauno dzērienu izteicās kāda „Facebook” lietotāja.
Bizness un ekonomika
2015. gada 10. aprīlī, 15:09
Latviešus mulsina jaunā dzēriena "Pishhh..." nosaukums. FOTO
Sociālajos tīklos cilvēki aktīvi apspriež nupat Latvijas tirgū laista dzēriena – tonika „Pishhh...” nosaukumu, kas raisa dažādas asociācijas un nav gluži viennozīmīgs. Dzirkstošo dzērienu ražo kompānija „Gutta”.
Sacenšoties asprātībā, ļaudis dalās savās fantāzijās, ko gan pazīstamais sulu ražotājs „Gutta” ar šādu tonika nosaukumu gribējis pateikt. Kā portālam Kasjauns.lv pastāstīja uzņēmuma interneta komunikācijas daļas pārstāvis Andris Ēvelis, uz jaunā dzēriena pudeles attēlots indiānis, jo toniks izsenis esot radies kā dziedinošs dzēriens indiāņiem, bet nosaukumam ar indiāņiem īsti sakara nav. „Pishhh” – tā gluži vienkārši ir ar burtiem uzrakstīta skaņa, kas rodas, kad atver gāzēta dzēriena pudeli.
Kasjauns.lv/Foto: Publicitātes