Finanšu ministrs: "VID spēj nodrošināt kvalitatīvu klientu apkalpošanu"
Finanšu ministrs Jānis Reirs sveic Valsts ieņēmumu dienestu (VID) ar iegūto laba servisa balvu „Uzslavētākais izcila servisa sniedzējs” kategorijā „Valsts un pašvaldības iestādes”.
“Esmu vienmēr uzsvēris, ka nodokļu maksātājiem ir nepieciešams kvalitatīvs serviss. Saņemtais apbalvojums ir vēl viens apliecinājums tam, ka mani kolēģi šajā jomā ir godam strādājuši. Esmu gandarīts, ka to novērtējis neviens cits kā tieši mūsu valsts nodokļu maksātāji. Īpaši vēlos sveikt un pateikties ikvienam VID klientu apkalpošanas centru un muitas kontroles punktu darbiniekam – tas ir viņu sasniegums. Lai šis apbalvojums kalpo kā paraugs arī citām valsts iestādēm,” norāda finanšu ministrs Jānis Reirs.
Kopumā VID saņēmis 4960 klientu uzslavas un pozitīvus vērtējumus. Lielākā daļa no tiem bijuši klātienē – klientu apkalpošanas centros un muitas kontroles punktos.
“Novēlu VID arī turpmāk pievērst būtisku uzmanību sava servisa kvalitātei, jo pozitīva attieksme un atsaucība pret klientu vienmēr tiek atzīta un novērtēta,” uzsver ministrs.
Finanšu ministrs Jānis Reirs arī savu reģionālo darba vizīšu laikā apmeklē VID klientu apkalpošanas centrus, lai tiktos ar darbiniekiem un pārrunātu aktuālos jautājumus.
Par orientāciju uz klientu liecina arī VID ieviesti e-pakalpojumi, kas būtiski atvieglo klientiem dokumentu aizpildīšanu un iesniegšanu. Arī šajā jomā VID saņēmis vairākas atzinības un turpina nepārtraukti attīstīties.
Karlīna Timofejeva / Foto: Evija Trifanova/LETA