Tuvojoties Valentīndienai, dubultojušies telefonu un "18+" preču pārdošanas apjomi
foto: Pixabay.com
Dāvanu pārdošanas apjomi šogad pirms Valentīndienas būtiski auguši.
Bizness un ekonomika

Tuvojoties Valentīndienai, dubultojušies telefonu un "18+" preču pārdošanas apjomi

Jauns.lv

Šogad nedēļu pirms Valentīndienas ievērojama pircēju aktivitāte vērojama tehnoloģiju segmentā - par 100% kāpuši viedtālruņu, viedo pulksteņu un rokassprādžu pārdošanas apjomi, salīdzinot ar nedēļu iepriekš. Savukārt nedēļā pirms Valentīndienas pārdošanas apjomi 18+ jeb pieaugušo preču kategorijā bija dubultojušies, kur iecienītākās preces pircēju vidū bijušas vibratori un apakšveļa. Salīdzinot ar pērno gadu, pārdošanas apjomi bijuši aptuveni 60% lielāki.

Arī citas elektroniskās ierīces kā, piemēram, epilatori, matu taisnotāji, lokšķēres, fēni, e-zobu birstes un i-roboti, šogad tiek pirktas Valentīndienas ietvaros.

"Jau kopš pērnā gada decembra novērojam tendenci, ka pircēji izvēlas dārgākas un kvalitatīvākas dāvanas, piemēram, telefonus vai viedpulksteņus, un šī tendence turpinās arī šogad. Šādu dāvanu pārdošanas apjomi gan pirms Ziemassvētkiem, gan šogad pirms Valentīndienas būtiski auguši," 220.lv Marketplace pārdošanas vadītājs norāda Kārlis Ozols.

K.Ozols norāda, ka vēl viena tendence, kas šogad novērota, ka pircēji izvēlas dārgākus elektronikas preču modeļus, no kuriem populārākie ir "Apple", "Samsung" un "Xiaomi".

Daļa pircēju šogad iegādājušies arī svētkiem raksturīgās, tradicionālās preces kā, piemēram, smaržas, kosmētiku, sveces. Šo preču pārdošanas apjomi nedēļā pirms Valentīndienas pieauga par aptuveni 100%, salīdzinot ar identisku periodu pērn.

“Kosmētikas preču kategorijā šogad populārākie pirkumi bija sejas maskas un dažādi serumi. Pirms Valentīndienas aktīvāk tika iegādāti arī manikīra un pedikīra produkti," stāsta K.Ozols.

Dāvanu kategorijā saglabājies pērnā gada populārais hīts - nevīstošās jeb stabilizētās rozes, kas ir populāras savas ilgnoturības dēļ. "Pārdošanas dati liecina, ka pircēji savus mīļotos cilvēkus iepriecinās arī ar svecēm, baloniem un krūzēm, kas apdrukātas dažādiem izteicieniem. Šogad populārākais jaunums ir dzēšamā karte, ko visbiežāk izvēlas kā interjera priekšmetu, atzīmējot jeb izdzēšot valstis, kuras jau apceļotas," stāsta K.Ozols.

Vīriešiem raksturīgo preču kategorijā nedēļā pirms Valentīndienas 220.lv fiksējis augstākos pārdošanas apjomus pulksteņu, maku, kosmētikas un apakšveļas kategorijās.