Karmena Mautnere iecelta ģenerāldirektora amatā viesnīcā "Kempinski Riga"
Luksusa viesnīcai, kas atrodas pašā Rīgas sirdī, "Grand Hotel Kempinski Riga" pievienojusies austriete Karmena Mautnere, kļūstot par viesnīcas jauno ģenerāldirektori. K. Mautnere darbu jaunajā amatā darbu uzsāk ar vērienīgu pieredzes bagāžu – 26 gadi starptautiskajā viesnīcu biznesā, strādājot vairākos luksusa viesnīcu zīmolos visā pasaulē, no kuriem pēdējos astoņus — "Kempinski Hotels".
K. Mautnere uzsāka savu karjeru "Sheraton Frankfurt", kam sekoja darbs "Food & Beverage" nodaļā "London Hilton" viesnīcā, turpinot darbu "Hilton Toronto", "One&Only Royal Mirage Dubai", kā arī nozīmīgajā "Burj Al Arab" Dubaijā.
2010. gadā K. Mautnere pārcelās uz Taizemi, lai ieņemtu "Food & Beverage" direktora amatu "Shangri-La Hotel Bangkok" viesnīcā un "Mandarin Oriental Dhara Dhevi Chiang Mai" viesnīcā, kur viņas atbildība bija kūrorta viesnīcu darbība. 2013. gadā K. Mautnere tika turpināja darbu "Mandarin Taipei" viesnīcā Taivanā.
Atgriežoties Eiropā, K. Mautnere uzsāka darbu kā viesnīcas direktore "Palais Hansen Kempinski Vienna" viesnīcā, kur pēc diviem gadiem kļuva par Eiropas Reģionālo direktori amatā korporatīvajā birojā luksusa viesnīcu zīmolam Kempinski hotels. K. Mautneres atbildībā bija 27 viesnīcas, kur viņa cieši sadarbojās ar viesnīcu komandu, īpašniekiem un klientiem.
Šo gadu laikā K. Mautnere pildīja vairākus pagaidu ģenerāldirektora pienākumus "Kempinski Hotels" viesnīcās Maltā, Sanktpēterburgā un Turcijā. Ar savu vērienīgo karjeras pieredzi, visaptverošām zināšanām viesmīlības nozarē un pieredzi darbā ar luksusa zīmoliem — K. Mautnere ir vērtīgs ieguvums viesnīcai "Grand Hotel Kempinski Riga", kas šī gada oktobrī svinēja savu piecu gadu jubileju.
“Man ir liels prieks un gods vadīt vadošo viesnīcu Baltijā. Es ceru, ka varēšu vēl vairāk uzlabot mūsu viesu pieredzi, sniedzot neaizmirstamu servisu ar laipnu un augstākās klases apkalpošanu,” saka K. Mautnere. “Grand Hotel Kempinski Riga viesnīca nodrošina augstākas klases luksusu Rīgā. Luksus nepārtraukti attīstās, un to vienmēr ir jāizdzīvo un jāizjūt, pielāgojoties viesu individuālajām vajadzībām, tāpēc mums nepieciešams nepārtraukti attīstīt un uzlabot arī sevi.”
Motivēta īstenot jaunas idejas un pārskatīt viesnīcas piedāvājumu, tostarp ēdienu un dzērienu konceptus, K. Mautnere pievērsīsies arī turpmākai neaizmirstamas pieredzes radīšanai un tradīciju saglabāšanai, galamērķa popularizēšanai ar luksusa zīmola palīdzību, kā arī Latvijas un tās iedzīvotāju pievilcības demonstrēšanai.