Abonē 2025. gadam ar atlaidēm līdz 57% un saņem garantētas dāvanas 55€ vērtībā!

Abonēt žurnālu
"Domina Shopping" atjauninājusi zīmolu
foto: LETA (Paula Čurkste)
Tirdzniecības centrs "Domina Shopping".
Bizness un ekonomika

"Domina Shopping" atjauninājusi zīmolu

Jauns.lv / LETA

Tirdzniecības centrs "Domina Shopping" atjauninājis zīmola pozicionējumu un mainījis "vizuālo valodu" - turpmāk tā logotipā būs iekļauti vārdi "Domina Shopping & Fun", informēja kompānija.

Vienlaikus tirdzniecības centram radīts jauns sauklis - "Lai sanāk!". Izmaiņas saistītas ar nomnieku sastāva aktualizēšanu.

Tirdzniecības centra pārstāvji norāda, ka šogad desmit mēnešos "Domina Shopping" atvērti un modernizēti kopumā 20 veikalu un izklaides vietu ar kopējo platību 10 360 kvadrātmetru.

Tostarp šogad darbu tirdzniecības centrā sākuši 11 jauni veikali un pakalpojumu sniedzēji ar kopējo platību 8500 kvadrātmetru.

Vienlaikus jaunā veidolā atvērti četri veikali, plašāki kļuvuši trīs veikali, savukārt tirdzniecības telpu maiņa īstenota diviem. Šo projektu kopējā platība ir 1860 kvadrātmetru.

"Domina Shopping" ir viens no lielākajiem tirdzniecības centriem Latvijā ar vairāk nekā 170 tirdzniecības vietu. Centra īpašnieks kopš 2016.gada jūlija ir "EfTEN Domina", kas ir daļa no alternatīva investīciju fonda "EfTEN Kinnisvarafond II", ko pārvalda "EfTEN Capital". 2021.gadā "EfTEN Domina" strādāja ar 8,959 miljonu eiro apgrozījumu un 1,526 miljonu eiro peļņu.