Auto ziņas: ar skrūvgriezi un āmuru vairs nesaremontēsi
"Bosch Car Service" izkārtnes pie lielākiem un mazākiem autoservisiem kļuvušas par tik ierastu lietu, ka šķiet - tādas Latvijā bijušas vienmēr. Patiesībā sākums bija gauss un grūts.
"Baltijā Bosch ienāca 90. gados. Tad tika atklāta pirmā pārstāvniecība Latvijā. Bosch bizness sākās ar rezerves daļu tirdzniecību. Bosch Car Service izrādījās ne tas vieglākais ceļš, jo Baltijas valstīm tā bija pilnīgi jauna koncepcija, un tirgus nebija gatavs ko tādu pieņemt. Apzinoties, ka ar cenu konkurēt nebūs iespējams, bet kvalitāti sniedz arī dīleru servisi, "Bosch Car Service" koncentrējās uz izglītošanu," tā Bucinskas Tomas, "Bosch" auto nozares vadītājs Baltijā.
Par mūsu priekšrocību šajā tirgū kļuva apmācību centrs. Un mēs sākām apmācīt mehāniķus un diagnostiķus jaunajās tehnoloģijās ar "Bosch" iekārtām, lai parādītu, ko drīkst darīt un ko nē. Tas bija lūzums "Bosch Car Service" attīstībā. Servisu īpašnieki un mehāniķi saprata, ka izšķirošā loma ir zināšanām. Jau 2015. gadā Baltijā bija 36 "Bosch Car Service" servisi. Tagad to ir 65.
Normunds Tarkšs, "Bosch car service" koncepta vadītājs Latvijā: "Kvantitāte mūsu biznesā nav noteicošā. Ir svarīgi, lai servisu būtu pēc iespējas vairāk, bet ne uz kvalitātes rēķina. Viens no iemesliem ir pieaugoša automašīnu sarežģītība. Pat 10 un vairāk gadus vecu auto, kādu netrūkst reģionos, ar skrūvgriezi un āmuru vairs nesaremontēsi. Kopš 90, gadiem līdz mūsdienām automobilis ir stipri mainījies. Tehnoloģiski mēs to varam uzskatīt par datoru uz riteņiem."