Auto un tehnoloģijas

Auto ziņas: Toyota C-HR GR Sport. Ar stilīgāku bižutēriju

Auto ziņas

Jauns.lv

Tehniski Toyota C-HR GR Sport ir tas pats C-HR, ko pazīstam kā mazu pilsētas krosoveru ar neparastu dizainu. Tomēr izskats, krāsa un komplektācija atšķiras.

Toyota autosporta divīzijas logo GR atrodams ne tikai uz sacīkšu mašīnām, bet arī jaudīgiem ielas aparātiem - tādiem kā kupeja Supra GR un, protams, fenomenālais GR Yaris. Mūsu C-HR gan ir tuvāks Toyota Corolla GR Sport, kur ikdienišķa tehnika pasniegta sportiskā iepakojumā.

Ar ko tad šis C-HR atšķiras no citiem? Ar pelēkbalto krāsu, ko var dabūt tikai GR Sport modeļiem (arī Corollai) un melniem 19" diskiem, kādus laikam gan var dabūt tikai šim izpildījumam. Viss, kas šai mašīnai vispār ir, uzreiz arī nāk standartā - BI-LED lukturi, spoileri un pieskaņots salons.

“Vietas C-HR salonā GR dēļ nav kļuvis vairāk, toties sēdekļi ir dziļāki un smukāki. Standartā ar Alcantar apdari. Ir arī sporta stūre ar sarkaniem diegiem, un, ja nu gribas kaut ko tādu, tad arī uz starta pogas rakstīts GR Sport. Nospiežam, un, tā kā tas ir hibrīds, nekas jau īsti nenotiek,” stāsta Normunds Avotiņš.

Arī sportiskākais no visiem C-HR nav pieejams citādi kā ar hibrīdiekārtu. Tomēr arī šīs versijas pircējiem atstāta izvēle starp vājāku kombināciju ar 1,8 dzinēju vai jaudīgāku modeli ar divlitru benzīna dzinēju.

“C-HR parasti uzskata par meiteņu mašīnu, lai gan tā īsti nav. Gazoo Racing izpildījumā auto ir mazliet skarbāk. Pat motociklu džeki teica, ka viens pats ar šitādu mierīgi braukt varētu pa pilsētu.”

Toyota norāda, ka GR Sport modelim ir īpaši balstiekārtas un stūres pārvada iestatījumi. Daudz asāks tāds C-HR gan nav kļuvis, taču atsaucība stūrei uzmundrina.