foto: LETA
"Maxima" ievieš preces par vienu centu un pamanās samazināt cilvēku plūsmu veikalos
Iniciatīva ir spēkā "Maxima X" veikalos.
Bizness un ekonomika
2021. gada 23. marts, 11:36

"Maxima" ievieš preces par vienu centu un pamanās samazināt cilvēku plūsmu veikalos

Jauns.lv

Uzņēmums "Maxima Latvija" mazajos veikalos iniciatīvu noteiktas preces par vienu centu tiem cilvēkiem, kuri iepirksies vismaz 20 eiro vērtībā un retāk apmeklēs veikalus pandēmijas laikā.

Uzņēmuma komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugale portālu Jauns.lv informēja, ka lai vēl vairāk kliedētu cilvēku plūsmu veikalos, "Maxima Latvija" aicina iedzīvotājus arī turpmāk uz veikalu doties retāk un iegādāties nepieciešamās preces ilgākam laika posmam.

"Mudinot cilvēkus šādai paradumu maiņai, jo īpaši mazākās tirdzniecības vietās, "Maxima X" formāta veikalos ieviesta ļoti viegli uztverama iniciatīva – noteiktas preces par simbolisku cenu – 1 centu klientiem, kuri iepirksies par vismaz 20 eiro. Pirmā nedēļa uzrādījusi pozitīvus rezultātus – pircēju skaits samazinājies, savukārt pirkuma grozs ir pieaudzis, salīdzinot ar identisku laika periodu nedēļu iepriekš," stāsta uzņēmumā.

"Mūsu klientu un darbinieku drošība ir galvenā prioritāte, tāpēc regulāri sekojam līdzi tam, kuras iniciatīvas ir sekmīgas, kā arī ieviešam arvien jaunas, lai kopīgiem spēkiem vēl vairāk sekmētu Covid-19 izplatības mazināšanos. Mūsu primārais uzdevums bija mazināt cilvēku plūsmu un veicināt iepirkšanās paradumu maiņu, kas veiksmīgi tika panākts lielāka formāta veikalos. Taču, lai panāktu šādu rezultātu arī mazāka formāta veikalos, uzsākām izmēģinājumu ar šādu konceptu un līdzfinansējām atsevišķas produktu grupas, lai mudinātu iedzīvotājus plānot savus pirkumus un vienā veikala apmeklēšanas reizē iegādātos pārtiku vairākām dienām. Pēc pirmās eksperimenta nedēļas novērojām, ka iniciatīva sniegusi gaidīto rezultātu – pircēju skaits samazinājies, bet pirkuma grozs ir pieaudzis," stāsta "Maxima Latvija" iepirkuma departamenta direktors Edvīns Lakstīgala.

Viņš atklāj, ka šonedēļ par īpašu cenu šīs akcijās piedāvās neatņemamu ikdienas maltītes sastāvdaļu – miltus. 

"Ļoti rūpīgi analizēsim turpmākos rezultātus šādas iniciatīvas ietekmei uz pircēju uzvedību, lai ik nedēļu novērtētu šī pasākuma ietekmi uz apmeklējuma biežumu veikalos, un nepieciešamības gadījumā pielāgotos," pauž Lakstīgala.

Kā zināms, Latvijā pagājušajā nedēļā atkal sāka pieaugt inficēšanās rādītāji. Vienlaikus atklāts, ka arvien vairāk izplatās krietni lipīgākais Lielbritānijas Covid-19 variants. Tāpat paņemtajos paraugos atklāti Dienvidāfrikas un Ugandas varianti.