Auto ziņas: Cupra Formentor jeb Lamborghini Urus tautai
Trīssimt zirgspēku, unikāla virsbūve, tāds pats salons un viss pārējais. Tāds ir jaunais Cupra Formentor.
Kādreizējais sportisko Seat apakšzīmols, kura nosaukums esot saīsinājums no Cup Racing, pirms diviem gadiem kļuva par atsevišķu automašīnu marku. Formentor ir garāks un zemāks par Cupra Ateca, tomēr joprojām nedaudz augstāks par parastu Leon. Divlitru turbomotora un visas mašīnas temperamentu var iespaidot paspaidot otru pogu uz stūres. Tā atbild par braukšanas režīmiem. Comfort'ā Formentor patiešām ir diezgan komfortabls, nedaudz sakāpinātais Sport precīzāk atbilst automašīnas raksturam un retai ekskursijai pa pļavu krosovers apgādāts arī ar Offroad režīmu.
“Viss vai gandrīz viss, ko redzat ir standartā, izņemot masīvās bremzes, uz kurām visur ir 4 riņķi, tātad atkal piedalījies Audi S3 vai pat RS3, un bremžu performance neizpaliek. Bet domāju, ka tāpat kā savulaik Cupra Ateca, automobilis gluži labi apstājas arī ar parastajām bremzēm. Dizains izdevies, jo auto uzrunā arī stāvot uz vietas. Cilvēki skatās un pēta, kas tas ir. Aizmugures daļa ir ļoti iztieksmīga, varbūt tāpēc to arī sauc par Lamborghin Urus tautai. Jumta līnija ir tāda izteiksmīga. Varētu domāt, ka tāda tipa automašīnā ir maz vietas aizmugurē. Nekā, durvis ir platas, un tur es arī iekāpu, ļoti normāli, pietiek vietas pieaugušam cilvēkam. Bagāžnieks gan nav lielāks kā Golfam - bet kuru tas uztrauc? Daudz svarīgāka taču ir dinamika, temperaments un raksturs,” saka Normunds Avotiņš.
Cupru arvien biežāk sāk dēvēt par Volkswagen Grupas atbildi Alfa Romeo, un šis auto ir tam spilgts pierādījums. Formentorā arī salikts viss, kas ļaudīm šķiet iekārojams mūsdienu automašīnās. Izmērs, klīrenss, dizains. Jaudas klātbūtne, savienojamība ar visādiem telefoniem, komforts, apdares kvalitāte un pie visa klāt arī saprātīga cena.