Paziņo par jaunu augu valsts izcelsmes un vegānu produktu laišanu tirgū
Uzņēmums "Orkla Latvija" tirgū laidis jaunus produktus, kas izgatavoti no augu valsts izejvielām - sojas pupiņu bumbiņas, šniceles, maltās sojas masu, desiņas, kā arī falafelus un augu tauku krēmu.
Uzņēmuma komunikācijas direktore Lineta Mikša skaidro: "Mēs redzam arvien augošu interesi par augu valsts produktiem, jo tie ir iecienīti ne tikai vegānu, bet arī visēdāju vidū (flexitarian). Cilvēki arvien vairāk vēlas ieviest daudzveidību savā ēdienkartē un labprāt gaļu vai zivis aizstāj ar augu valsts produktiem."
Uzņēmumā pamato, ka 2019. gada nogalē "Orkla" grupas veiktajā ilgtspējas barometra pētījumā, kas īstenots Skandināvijā un Baltijā, lai analizētu iedzīvotāju paradumus, tika noskaidrots, ka Latvijā Baltijas valstu vidū ir lielākais īpatsvars cilvēku, kuri ievēro alternatīvu diētu (16%), un visvairāk cilvēku, kuri tikai dažreiz ēd gaļu un zivis. Papildus tam 23% respondentu no Latvijas noradīja, ka ir pārāk maz vegāniem piemērotu ēdienu variācijas, savukārt 29% šķita grūti pagatavot vegānisku maltīti.
Jaunie augu valsts izcelsmes produkti nāks klajā zem zīmola "Naturli".
"Orkla Latvija" pārstāv un attīsta tādus Latvijā iemīļotus zīmolus kā "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "Taffel the Original Snacks", "Pedro", "Spilva", "Gutta", "Everest", "Latplanta" un citus.