foto: Publicitātes
Jaunatvērtais tirdzniecības centrs "Origo" aicina ceļot laikā, telpā un piedāvājumā senās pasta ēkas piemiņas zīmē
Bizness un ekonomika
2020. gada 4. jūnijs, 10:29

Jaunatvērtais tirdzniecības centrs "Origo" aicina ceļot laikā, telpā un piedāvājumā senās pasta ēkas piemiņas zīmē

Karlīna Timofejeva

Šā gada pavasarī, noslēdzoties TC “Origo” paplašināšanas projekta pirmajai kārtai, jaunatvērtā ēka atklāja tirdzniecības centru citādā gaismā, rimtākā noskaņā, aicinot to iepazīt pilnīgi no jauna– gluži kā ceļojumā.

Ceļojums ir arī vadmotīvs tirdzniecības centra vizuālajam veidolam, ar unikālu arhitektūras un interjera dizaina risinājumu palīdzību simboliski atainojottrīs dimensijas: laiku, telpu un piedāvājumu. “Origo” vēstījums ietērpts arī tā nosaukumā – latīņu cilmes vārds “origin” nozīmē “sākumpunkts”.

Ceļojums laikā–piemiņas zīmē par seno pasta ēku

“Origo” jaunajā koncepcijā ir ņemta vērā vietas simboliskā nozīme dažādos laika posmos. Šeit atradās Rīgas centrālā pasta ēka, kas kalpoja kā sākuma punkts, no kura mērīja attālumus līdz citām pilsētām un pasta ēkām. Arī mūsdienās šis ir pilsētas aktīvais centrs, Centrālās dzelzceļa stacijas apkaime, kuras nozīme starptautiskā mērogā dzelzceļa satiksmes attīstības dēļ arvien pieaugs.Stāsts par pastu un vēsturiskās vērtības interjerā iedzīvinātas netiešā veidā– alegoriski, ar asociatīvām norādēm. Jaunais TC “Origo” radīts kā vieta atelpai no kūsājošās pilsētas dzīves un tādējādi - vieta, kur gūt iepirkšanās pieredzi jaunā kvalitātē. Mierīgā gaisotne apmeklētājus aicina iepazīt vēsturi, izbaudīt iepirkšanās prieku un līdzcilvēku sabiedrību.

Jaunatvērtais tirdzniecības centrs "Origo" aicina ceļot laikā

gallery icon
20

Ceļojums telpā    

“Linstow Center Management” tirdzniecības centru komercdirektore Evija Majevska atklāj: “Veidojot interjeru, ļoti būtiski ir radīt tēlu, jo tas palīdz izcelt uzņēmuma korporatīvo stilu un intuitīviorientēties telpā. Sadarbojoties ar Latvijas Dizaineru savienības Gada balvas laureāta, arhitektūras un interjera dizaina kompānijas SIA “xcelsior” projekta autoriem Artūru Martinsonu un Zani Straumi, interjerā ieskicētas  progresīvākās mūsdienu interjera dizaina tendences pasaulē. Atbilstoši Origo Sajūtu Kartei interjera pamattoņu izvēle balstīta uz mierīgu, siltu toņu paleti – no piena putu baltuma līdz dedzinātu kafijas pupiņu melnumam.Esam noteikuši ēkas publiskipieejamo telpu, nosacīti iedalot to trīs sektoros –A, B un C – ar atsevišķām ieejām katrā. Visi trīs sektori savā starpā savienojas, vizuāli un tematiskimijiedarbojoties un iedzīvinot vīziju par distanci, laiku un pieturas punktu, kas ir nolasāmi reprezentējošā veidā interjeraelementos.Katram no trim sektoriem piešķirta sava navigācijas krāsa un atbilstoši pielāgotas vertikālās komunikācijas - eskalatori, kāpnes, lifti.”

Patlaban atvērta projekta pirmā kārta, jaunā ēka atbilst A sektoram un atspoguļo laika dimensiju - pulksteņa veidā, pagātnes un nākotnes apvienojumā attēlos, vēsturiskos faktos, video un piemiņas zīmē par senopasta ēku.

Ceļojums piedāvājumā

Jaunatvērtā TC “Origo” ēkaatklāj vēl plašāku piedāvājuma klāstu skaistumam, labsajūtai un pozitīvām pārmaiņām ikdienā. Līdztekus jau tādiem iemīļotajiem zīmoliem kā Douglas, Sportland, Monton, House, Cropp, NS King un citiem tagadpieejamiarī vairāki līdz šim tirdzniecības centrā vēl nebijuši zīmoli -Costa Coffee, Sinsayar Latvijā pagaidām vienīgo mājas preču kolekciju, Lindex,Skechers, Reserved, kā arī galvaspilsētā plašākais Rimi Hyper. Ceļojums piedavājumā tiks vēl kuplināts rudenī, noslēdzot vērienīgo TC “Origo” paplašināšanas projektu.

Regīna Ikala, “Rimi Latvia”sabiedrisko attiecību vadītāja: “Tirdzniecības centrā “Origo” pieejams lielākais no visiem Rimi veikalu formātiem - Rimi Hyper lielveikals, kas veidots saskaņā ar Rimi jauno dizaina konceptu, lai padarītu ikdienas iepirkšanos ērtāku, patīkamāku un ātrāku. Veikala nodaļās ir izvietotas viegli pamanāmas norādes, paplašināta veikala ieejas zona, pieejami ērtāki un vieglāk vadāmi iepirkumu rati, kā arī uzstādītas 10 modernākas pašapkalpošanāskases. Plašais lielveikala preču sortiments nodrošina visu nepieciešamo gan ikdienai, gan svētkiem.”

foto: Publicitātes

“Douglas” mārketinga nodaļas vadītāja Ieva Kucika stāsta: “Pēc ilgāka laika TC “Origo” durvis vēris veikals Douglas, kas piedāvā plašas telpas, bagātīgu sortimentu ikdienas skaistumkopšanai. Patlaban tas ir visjaunākā koncepta veikals, kurā esam īpaši domājuši par mūsu klientu ērtībām. Tajā izveidotas speciālas make-up zonas, lai klients varētu ērti piemeklēt atbilstošu produktu, kā arī ar laiku plānojam atjaunot šeit make-up skolas darbību. Šajā veikalā patlaban ir visplašākā zona make-up apmācībām.”

Kamēr pārmaiņas līdz rudenim turpinās, mierīgā gaisotne apmeklētājus aicina iepazīt vēsturi, izbaudīt iepirkšanās prieku un līdzcilvēku sabiedrībuTC “Origo”! Vairāk: www.origo.lv

“Origo” paplašināšanas projektu realizē norvēģu nekustamo īpašumu attīstīšanas un apsaimniekošanas kompānija “Linstow Center Management”.

Raksts  tapis sadarbībā ar "Origo".