foto: Pixabay
Zem vienota zīmola apvienos "Monton" un "Mosaic" veikalus
Ilustratīvs attēls.
2020. gada 13. janvāris, 15:15

Zem vienota zīmola apvienos "Monton" un "Mosaic" veikalus

Jauns.lv / LETA

Uzņēmums "Baltika Group", kas Latvijā pārstāv apģērbu zīmolus "Monton", "Mosaic", "Ivo Nikkolo" un "Baltman", pagājušā gada nogalē ir sācis uzņēmuma pārstrukturizāciju, kā rezultātā turpmāk zem viena tirdzniecības zīmola tiks apvienoti veikali "Monton" un "Mosaic", informēja kompānijā.

Turpmāk abu zīmolu kolekcijas patērētājiem būs pieejamas zem vienota "Monton" vārda.

Šādu soli uzņēmums skaidro ar izmaiņām mazumtirdzniecības jomā, pēdējā gada laikā saasinoties konkurencei tirdzniecības centru vidū - atvērti divi jauni un paplašināti esošie. 

Spēcīgāk šīs tirgus pārmaiņas un mazumtirdzniecības jomas turbulences sekas izjūt tirdzniecības centru nomnieki, kuriem tā rezultātā bijis jāpieņem ne viens vien stratēģisks lēmums par tālāko attīstību, skaidro "Baltika Group" vadītāja Latvijā Maruta Ērgle.

"Baltika Group" izlēmis par labu iekšējām pārmaiņām, lai tādējādi stiprinātu uzņēmuma efektivitāti un pozīcijas tirgū.

Apģērbu veikalu "Monton", "Mosaic", "Ivo Nikkolo" un "Baltman" Latvijā īpašniece SIA "Baltika Latvija" 2018.gadā strādāja ar 10,058 miljonu eiro apgrozījumu un 11 419 eiro peļņu.

"Baltika Latvija" ir dibināts 2002.gadā, un tās pamatkapitāls ir 1,609 miljoni eiro. Uzņēmums pieder Igaunijas kompānijai "Baltman".

"Baltika Group" ir starptautisks Baltijas modes zīmolu uzņēmums, kas dibināts Igaunijā 1928.gadā. Kopš 2002.gada tā pārziņā ir četri zīmoli - "Monton", "Mosaic", "Baltman" un "Ivo Nikkolo". Patlaban "Baltika Group" deviņās valstīs darbojas 128 mazumtirdzniecības veikali, kuru platība aizņem 24 000 kvadrātmetru. Kopējais uzņēmuma darbinieku skaits pārsniedz 1000.