Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
Tirdzniecības centra "Domina Shopping" vadītāja Dina Bunce. (Foto: LETA)

Lielveikals "Domina" norāda uz agresīvu mārketingu cīņā par klientu

Bizness un ekonomika
11. janvārī 22:20 2020. gada 11. janvārī 22:20
  Jauns.lv / LETA
Tirdzniecības centru tirgū šobrīd galvenās tendences ir agresīvs mārketings un cīņa par klientu uzmanības piesaisti, atzina tirdzniecības centra "Domina Shopping" direktore Dina Bunce.

Viņa pauda, ka patlaban konkurenci tirdzniecības centru tirgū kopumā vērtē pozitīvi, jo nozare ir kļuvusi dinamiskāka, taču tirdzniecības centru vidē redzams arī samērā agresīvs mārketings un sīva cīņa par klientu uzmanības piesaisti. "Mēs rēķināmies ar šiem tirgus apstākļiem un, protams, arī veicam apjomīgas investīcijas intensīvā mārketinga komunikācijā, taču tas nav mūsu vienīgais fokuss," piebilda Bunce.

Tāpat viņa norādīja, ka tirdzniecības centros cilvēki aizvien vairāk meklē izklaides iespējas, kā arī labas kafejnīcas un daudzveidīgus servisus. Turklāt vēlme pēc izklaides var sākt prevalēt pāri vajadzībai pēc apģērba, apaviem, aksesuāriem, kas tradicionāli tiek uzskatītas par iepirkšanās centru pamatkategorijām. "Tirdzniecības centri ir kļuvuši par tādiem kā lokālas nozīmes "kultūras centriem", it īpaši tāpēc, ka ļoti daudzus pasākumus tie spēj piedāvāt cilvēkiem arī bez maksas. Šo tendenci apstiprina arī mūsu pašu ikdienas novērojumi - visi "Dominā" rīkotie pasākumi bērniem, jaunajām māmiņām, ģimenēm un sporta faniem ir ārkārtīgi iecienīti un tiek kupli apmeklēti," minēja Bunce.

Viņa arī atzina, ka šāda patērētāju paradumu un vēlmju maiņa tirdzniecības centru nozarei vairs nav izaicinājums, bet gan jautājums "būt vai nebūt". Tirdzniecības nozarē uzvarēs tas, kurš gribēs mainīties līdzi laikam un pieprasījumam. 

"Vēl būtiska nozares tendence - pieaugot konkurencei starp tirdzniecības centriem, pieaug arī klientu lojalitāti veicinošu aktivitāšu nozīmīgums. Šobrīd, lai noturētu esošo un piesaistītu jauno pircēju interesi, pirmkārt, jārada aizraujoša iepirkšanās pieredze, otrkārt, nemitīgi jānodrošina īpaši piedāvājumi," stāstīja Bunce.

"Domina Shopping" apgrozījums 2018.gadā pieauga par 25% un sasniedza 87,71 miljonu eiro. 2016.gada vasarā "Domina Shopping" par 74,5 miljoniem eiro iegādājās Igaunijas nekustamo īpašumu fonds "EfTEN Kinnisvarafond II". Savukārt "Domina Shopping" pārvalda "EfTEN Kinnisvarafond II" meitasuzņēmums SIA "EfTEN Domina", kuras apgrozījums 2018.gadā bija 11,575 miljoni eiro, bet peļņa - 5,69 miljoni eiro.

Citi šobrīd lasa

Vesela sauja ērču - sociālajos tīklos ļaudis dalās ar šim gadalaikam netipisku foto 2
Ar dievu, miljoni - karaliene aizliedz Harijam un Meganai pelnīt ar “karalisko” zīmolu 12
Jaunais tēvs Ņūdžersijā pēc dzemdībām atklāj teju neticamu sakritību 1
Pievienot komentāru

56-летний Квентин Тарантино впервые стал отцом

Отчаявшаяся Агата Муцениеце сделала публичное признание про Егора Крида