Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv

#15 Ceļojumu Kušķis ar Unu Ulmi par skaistumkopšanu ceļojumos

Bizness
2019. gada 31. oktobrī 11:00 2019. gada 31. oktobrī 11:00
  Jauns.lv
Profesionāls ceļotājs Aldis Kušķis un žurnāla Pastaiga skaistuma redaktore Una Ulme diskutē par skaistumkopšanu ceļojumos.

“Ceļojumu Kušķis” 15. sērija 

Profesionāls ceļotājs Aldis Kušķis un žurnāla Pastaiga skaistuma redaktore Una Ulme diskutē par skaistumkopšanu ceļojumos.

  • Kā savā rokas bagāžā ietilpināt kosmētikas salonu un frizētavu?
  • Kā pareizi draudzēties ar sauli ceļojuma laikā?
  • Kur mūsu izskats un pašsajūta cieš vairāk – lidmašīnā vai auto?

Raidījums tapis Jauns.lv studijā sadarbībā ar pasaules slavenāko ceļojumu zīmolu National Geographic Journeys kopā ar ceļojumu aģentūru Stagings Travel Design

National Geographic biedrība ir viena no pasaulē lielākajām bezpeļņas zinātniski izglītojošajām organizācijām, kura tic, ka zinātnes spēks, izpēte un stāstu stāstīšana var mainīt pasauli. National Geographic atspoguļo pasauli savos žurnālos, televīzijas programmās, filmās un no 2016. gada arī speciāli veidotos mazu grupu ceļojumos National Geographic Journeys, kuros savas zināšanas iegulda pasaules labākie ceļojumu pasaules redaktori, žurnālisti un fotogrāfi.

Stagings Travel Design ir pieredzes bagātākā individuāli izstrādātu ceļojumu tūrisma aģentūra Latvijā. Kopš 2016. gada pieejama lielākā kultūras ceļojumu galamērķu kolekcija un kopš 2019. gada Stagings Travel Design piedāvā Latvijas pieredzējušākajiem ceļotājiem iespēju pievienoties National Geographic Journeys ekspedīcijām visā pasaulē.

Citi šobrīd lasa

Košākās kleitas, izteiksmīgākie dekoltē un klapatas ar tērpiem - "Zelta mikrofona" aizkulišu VIDEO
Smadzeņu audzēja operācijas laikā mediķi pamodina pacienti un liek viņai spēlēt vijoli
Latviešu mūziķe Meldra kāpj uz skatuves kopā ar leģendāro Rodu Stjuartu 2
Pievienot komentāru

«Трудно быть с таким жадным стариком»: Аль Пачино бросила молодая возлюбленная

Прощайте, миллионы: Елизавета II запретила Меган и Гарри зарабатывать на «королевском» бренде