CBS un "Viacom" iecerējuši apvienoties, lai radītu jaunu mediju gigantu
foto: AFP/Scanpix
Pašreizējā vienošanās paredz, ka esošie CBS akcionāri saņems 61% apvienotā uzņēmuma akciju, bet "Viacom" akcionāru rokās nonāks 39%.
Bizness un ekonomika

CBS un "Viacom" iecerējuši apvienoties, lai radītu jaunu mediju gigantu

Jauns.lv / LETA

ASV mediju koncerni "CBS Broadcasting" un "Viacom Inc." otrdien paziņoja par ieceri īstenot apvienošanos, lai izveidotu jaunāko mediju gigantu un labāk sagatavotu uzņēmumus satura straumēšanas ērai.

Apvienotā uzņēmuma apgrozījums pārsniegs 28 miljardus dolāru (24,9 miljardus eiro) gadā un tas aptvers tādus zīmolus kā MTV, "Comedy Central" un "Showtime", kā arī "Paramount Pictures" un izdevēju "Simon & Schuster".

Šis darījums apvienos divus uzņēmumus, kas jau reiz atradās zem viena korporatīvā lietussarga, līdz tie tika atdalīti 2006.gadā.

Abas kompānijas jau reiz mēģināja īstenot apvienošanos, taču tā bija neveiksmīga bijušā CBS vadītāja Lesa Mūnvesa pretestības dēļ. Viņš 2018.gada septembrī no šī amata tika atlaists saistībā ar apsūdzībām par seksuālu uzmākšanos.

Pašreizējā vienošanās paredz, ka esošie CBS akcionāri saņems 61% apvienotā uzņēmuma akciju, bet "Viacom" akcionāru rokās nonāks 39%.

Tēmas