foto: LETA/Publicitātes
Ar jaunu logo "Virši-A" maina vizuālo identitāti
"Virši-A" vizuālās identitātes atjaunošanā šogad plāno investēt 500 000 eiro.
2019. gada 3. aprīlis, 23:37

Ar jaunu logo "Virši-A" maina vizuālo identitāti

Jauns.lv / LETA

Degvielas mazumtirgotājs AS "Virši-A" šogad mainījis zīmolu un vizuālās identitātes atjaunošanā šogad plāno investēt 500 000 eiro

Investīcijas ieguldīs vizuālās identitātes atjaunošanā visās esošajās "Virši-A" degvielas uzpildes stacijās, komunikācijas un mārketinga kanālu pielāgošanā atjaunotajai identitātei, tajā skaitā jaunas mājas lapas izstrādē, jaunas darbinieku darba apģērba līnijas izveidē, kā arī atjaunotās vizuālās identitātes ieviešanā vieglajā un smagajā "Virši-A" auto parkā.

"Kā uzņēmums darbojamies jau kopš 1995.gada. Šobrīd esam uz stabila izaugsmes ceļa un arī savu vizuālo identitāti vēlamies izveidot atbilstošāku mūsdienu prasībām," stāstīja "Virši-A" izpilddirektors Jānis Vība, norādot, ka uzņēmums pēdējo divu gadu laikā piedzīvojis straujāko izaugsmi tā pastāvēšanas vēsturē un veiktās izmaiņas vizuālajā identitātē ir loģisks nākamais solis uzņēmuma attīstībā.

"Virši-A" pārstāvji norādīja, ka jaunā logo ideja ir aizgūta no viršu auga zieda formas un vizuāli pietuvināta stilizētam latvju rakstam, tādējādi uzsverot uzņēmuma latvisko izcelsmi.

Vizuālās identitātes atjaunošanas procesā ja pārveidota uzņēmuma mājaslapa, kā arī ieviestas jauna dizaina kafijas krūzītes. Tāpat 2019.gada laikā "Virši-A" atsvaidzinātā zīmola identitāte pakāpeniski tiks ieviesta visās esošajās, kā arī no jauna atvērtajās uzņēmuma degvielas uzpildes stacijās. Tāpat izveidota jauna apģērba līnija uzņēmuma uzpildes staciju darbiniekiem, kuras autore ir modes dizainere Natālija Jansone.

Uzņēmuma vizuālās identitātes atsvaidzināšanā palīdzējusi aģentūra "WKND".

"Virši-A" dibināta 1995.gadā un tās pamatkapitāls ir 910 560 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Uzņēmuma apgrozījums 2017.gadā bija 148,438 miljoni eiro un peļņa - 3,109 miljoni eiro.