foto: Edijs Pālens/LETA
"Lattelecom" apgrozījums pirmajā pusgadā pieaudzis par 9%
"Lattelecom" logo.
Bizness un ekonomika
2018. gada 19. jūlijs, 11:04

"Lattelecom" apgrozījums pirmajā pusgadā pieaudzis par 9%

Karlīna Timofejeva

"Lattelecom" grupas apgrozījums pirmajā pusgadā sasniedzis 98,7 miljonus eiro, pieaugot par 9%, salīdzinot ar šādu periodu 2017. gadā, uzrāda neauditētie finanšu rezultāti. Pozīcijas stiprinātas gan izklaides, gan tehnoloģiju un jaunuzņēmumu sfērā, pilnveidojot līdzšinējos un radot jaunus pakalpojumus, portālu Jauns.lv informēja uzņēmumā.

Gada pirmajā pusē "Lattelecom"  skaidri iezīmēja divus – izklaides un tehnoloģiju – darbības virzienus, atklājot arī jaunu izklaides zīmolu "Helio". Pie klientiem ceļu sāka jaunā "Helio" interaktīvā televīzija, tika atklāts Baltijā pirmais tiešsaistes TV reklāmu un auditorijas analītikas rīks "CLAARA", vēl nebijušā kvalitātē un apjomā atspoguļotas ziemas olimpiskās spēles un pasaules čempionāts hokejā.

“Pirmajā pusgadā esam stiprinājuši tehnoloģiju virzienu gan ar esošajiem pakalpojumiem, gan ar jauniem mākslīgā intelekta produktiem un gudrās mājas risinājumiem. Vienlaikus esam akcentējuši arī izklaides virzienu – jaunajiem un esošajiem klientiem piedāvājam "Helio iTV", kas nodrošina jaunu – ērtāku un aizraujošāku – skatīšanās pieredzi, esam izveidojuši Baltijas eSporta līgu un piedāvājuši mūsdienu izklaides pasākumu un tehnoloģiju izstādi "HyperTown".  Skatoties nākotnes attīstības virzienā, esam kļuvuši arī par stratēģiskiem partneriem Latvijas akcelerācijas fondam "Overkill Ventures",” stāsta "Lattelecom" valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.

"Lattelecom" pirmā pusgada peļņa sasniegusi 17,6 miljonus eiro jeb par 6% vairāk nekā pērn šajā laika periodā. Aug ieņēmumi no TV pakalpojumiem, pieaugot gan interaktīvās televīzijas klientu skaitam, gan lietotnes "Shortcut" popularitātei, kas šogad nodrošināja skatītājus ar īpaši aizraujošu saturu. Sporta līdzjutējiem bija iespēja sekot līdzi gan XXII Ziemas olimpiskajām spēlēm piecos "Eurosport HD" kanālos, gan Pasaules čempionātam hokejā. Savukārt kino cienītāji novērtē plašo latviešu filmu piedāvājumu lietotnē "Shortcut", kur iespējams noskatīties plašu filmu spektru, tai skaitā kinoteātros atzinību guvušo “Billi”, gan arī vēl tikai uz kino ekrāniem gaidāmo “Zigfrīds Anna Meierovics”.

Pirmajā pusgadā būtisks pieaugums – 197% – vērojams ieņēmumos no "Citrus Solutions" būvniecības projektiem. Salīdzinot ar 2017. gadu, par 62% pieauguši ieņēmumi arī jauno pakalpojumu vidū. Tehnikas mazumtirdzniecības apgrozījums pieaudzis par 53%, reklāmas izvietošanas pakalpojumi – 40%, datu centru pakalpojumi – 35%, lietu internets – 31%. Būtiski pieauguši arī jaunie IT pakalpojumi: drošības risinājumi, informācijas sistēmu uzturēšana, mākoņpakalpojumi.