"Ryanair" pēkšņais lēmums katru dienu atcelt 40 reisus pamatīgi saniknojis pasažierus
Zemo cenu aviokompānija "Ryanair" tuvāko nedēļu laikā ik dienas atcels 40 līdz 50 lidojumus, lai uzlabotu sava servisa punktualitātes rādītājus, vēstī BBC.
Īrijā bāzētā zemo cenu kompānija par šiem plāniem paziņoja piektdien, sakot - ir nepieņemami tas, ka viņu punktualitāte šomēnes nokritusies zem 80% atzīmes.
Šis solis varētu ietekmēt līdz pat 285 000 pasažieru, kuriem piedāvās citus reisus vai naudas atmaksu.
"Ryanair" norāda, ka atcelti tiks mazāk nekā 2 procenti lidojumu, kas palīdzēs sasniegt 90% punktualitātes atzīmi gada griezumā.
Pasažieri gan par šo soli nav pārāk apmierināti, sakot, ka informācija par reisu atcelšanu ir pārāk pēkšņa.
Piemēram, pasažierim Gerijam Kamingam piektdienas rītā bija paredzēts lidojums no Līdsas uz Bratislavu, taču ceturtdienas vakarā viņš saņēma īsziņu, ka reiss ir atcelts. Viņam piedāvāja uz Bratislavu doties ar tuvāko reisu pirmdien - dienā, kad viņam bija paredzēts atgriezties atpakaļ Līdsā.
So we are in Kraków & #Ryanair cancel our flight home on Monday - what??? How are we supposed to get home?
— Alison Croft (@alicroft62) September 15, 2017
Flight cancelled by @ryanair I try to speak to someone straight on the desk at the airport without lucky. Next flight in 3 days. 😤
— Marcelo Heuer (@marceloheuer) September 16, 2017
Thanks so much @Ryanair for cancelling our flight for tomorrow morning. I really appreciate the 24 hours notice that I can't go on holiday!
— Becky Lucas (@bekylucas7) September 15, 2017
Your flight is operating as scheduled unless you have received a cancellation mail. Please check the email address used to make your booking
— Ryanair (@Ryanair) September 15, 2017
Any reason you've cancelled my flight on Thursday? Are you going to reimburse money lost on accommodation? #ryanair
— Olivia Flora Cornick (@oliviacornick) September 15, 2017
Happy weekend #Ryanair, good slagan 'low fares made simple'. Cancel my flight, next flight is plus €220!?
— Hurby Sliepen (@hurbysliepen) September 16, 2017
#Ryanair we are at Perpingnan airport right now and we have been notified that our flight FR937 had been cancelled!!! No one is here to help
— Kayleigh (@Kaykaysmith21) September 12, 2017
#ryanair cancelling flights to bring down their % delayed flights is like not doing an exam to decrease chances of failing #pr
— John Fogarty (@JohnFo117) September 15, 2017
Tomēr aviolīniju klientus aizsargā Eiropā aizsargā Pasažieru tiesības, kuras faktiski paredz, ka gadījumos, ka lidsabiedrība nevar piedāvāt piemērotu alternatīvu lidojumam, pasažierim ir tiesības uz vietu konkurenta lidmašīnā, skaidro medija "Independent" tūrisma redaktors Saimons Kadlers. Viņš saka, ka pasažieriem notikušā dēļ pienākas kompensācijas.
Saskaņā ar noteikumiem, pasažieriem arī pienākas kompensācijas.
Tikmēr "Ryanair" norāda, ka lidojumi tiks izpildīti kā plānots, ja vien netiks atsūtīts e-pasts par reisa atcelšanu.