Latvijā autobraucēji degvielas iegādei tērē līdz 100 eiro mēnesī
Latvijā autobraucēji, iegādājoties degvielu, mēnesī tērē līdz 100 eiro, noskaidrots aptaujā.
Vienlaikus aptaujā kā biežākie braucienu galamērķi minēti ceļš uz darbu vai skolu no rīta un vakarā (72%), braucieni uz veikalu vai tirdzniecības centru (61%), kā arī izbraucieni nedēļas nogalēs (54%). Vairākums respondentu - 64% - norādījuši, ka ģimenē tiek izmantota viena automašīna, savukārt 26% norādījuši, ka ģimenē ir divas automašīnas.
Tāpat aptaujātie autovadītāji kā galvenos faktorus degvielas uzpildes stacijas (DUS) izvēlē norādījuši kvalitatīvu degvielu, izdevīgumu, klientu lojalitātes programmas esamību, komfortu un praktiskumu, kā arī ātru, precīzu un patīkamu klientu servisu.
"Kā liecina stabilas pēdējo gadu tendences, līdzās degvielas iegādei pilna servisa DUS, arvien vairāk klientu izšķiras par labu arī citu veikalā pieejamo preču un pakalpojumu iegādei. Te darbojas tie paši likumi, kas veikalu tīklos - klientus piesaista izdevīgi piedāvājumi, jaunumi un atlaides. Šie faktori ir nozīmīgi klientu lojalitātes veicināšanā," sacīja "Virši-A" valdes priekšsēdētājs Jānis Riekstiņš.
Aptaujātie norādījuši, ka, apmeklējot DUS, līdzās degvielas iegādei būtisks ir arī pieejamo preču sortiments. Pēc respondentu paustā, populārākie dzērieni ir kafija un kafijas dzērieni (42%), ūdens (37%) un gāzētie dzērieni (17%), savukārt no ēdieniem visbiežāk tiek iegādāti hotdogi (37%) un karstmaizes (21%).
Interneta aptauja veikta šogad pavasarī sadarbībā ar pētījumu kompāniju "Kantar TNS". Aptaujā piedalījās 853 respondenti Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 60 gadiem, kuri paši veic degvielas uzpildi un apmeklē DUS vismaz reizi trijos mēnešos.