Bizness un ekonomika
2017. gada 26. jūnijā, 22:20
"Facebook" veidos savus seriālus un šovus
Kompānija "Facebook" veidos kvalitatīvus seriālus un šovus pārraidīšanai savā platformā, pirmdien paziņojis kompānijas pārstāvis Niks Grudins.
"Facebook" šajā projektā sadarbojas ar nelielu partneru grupu un cer jau līdz vasaras beigām nākt klajā ar pirmajām sērijām, ziņu aģentūrai AFP apliecināja Grudins, apstiprinot laikraksta "Wall Street Journal" ziņoto.
"Mūsu mērķis ir padarīt "Facebook" par vietu, kur cilvēki var sanākt kopā ap video," sacīja Grudins, atklājot, ka tiks eksperimentēts ar dažādiem šoviem, sākot no sporta pārraidēm un beidzot ar komēdijām un realitātes šoviem.
"Wall Street Journal" ziņoja, ka "Facebook" šajā projektā sadarbojas ar Holivudas studijām un aģentūrām, kas pārstāv aktierus un citus radošus cilvēkus kino nozarē.
Laikraksts ziņoja, ka "Facebook" ir gatavs tērēt līdz trim miljoniem dolāru (2,68 miljoniem eiro) par vienu sēriju.